Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Καφές: «Επαφές ναι, συμφωνία όχι»

Σε διάψευση τα περί συμφωνίας με την Ρέιντζερς προέβη ο Παντελής Καφές. Ο Έλληνας άσος τόνισε ότι πράγματι έχουν υπάρξει επαφές και περιμένει τις εξελίξεις.

«Δεν υπάρχει ακόμη κάτι οριστικό και δεν ξέρω πότε θα γνωρίζω σίγουρα αν θα γίνει κάτι. Ίσως σε λίγες μέρες. Δεν μπορώ να μιλήσω για το θέμα, αλλά υπήρξαν κάποιες επαφές, δίχως να έχει αποφασιστεί κάτι. Προσωπικά δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τη Ρέιντζερς, μόνο με τον μάνατζέρ μου. Εκείνος ξέρει περισσότερα. Εγώ πάντως είμαι ελεύθερος μετά την περασμένη μου σεζόν με την ΑΕΚ», δήλωσε ο Καφές στην «Daily Record».

Ο μάνατζερ του πολύπειρου άσου, Δημήτρης Καρύδας, τόνισε με τη σειρά του στη σκωτσέζικη εφημερίδα: «Ο Παντελής δεν έχει υπογράψει. Η Ρέιντζερς έχει κάποια προβλήματα και πρέπει να λυθούν. Θα δούμε αν θα βρεθεί λύσει στις επόμενες μέρες».

πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...