Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Αποχαιρέτησαν τους παίκτες του ΠΑΟΚ Μαλεζάς και Κρέσιτς

Οι δύο παίκτες βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της Νέας Μεσημβρίας για τελευταία φορά, αποχαιρέτησαν τους συμπαίκτες τους και μίλησαν για την απόφαση τους να φύγουν από τον ΠΑΟΚ.

Ο Στέλιος Μαλεζάς αναφέρθηκε στα χρόνια που πέρασε στην Τούμπα αλλά και στη νέα προοπτική που ανοίγεται μπροστά του στη Φορτούνα Ντίσελντορφ:

"Είμαι εδώ εφτά χρόνια και το σίγουρο είναι ότι ο ΠΑΟΚ με βοήθησε να εξελιχθώ και να καθιερωθώ στο ελληνικό πρωτάθλημα, να διεκδικήσω θέση με την Εθνική στο Μουντιάλ και στο Euro, αλλά και να παίξω σε μεγάλα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Το συναίσθημά μου είναι τώρα πολύ περίεργο και πραγματικά θέλω να το ξεπεράσω γρήγορα.

Κάθε παίκτης με φιλοδοξία θα ήθελε να παίξει σε ένα τόσο προηγμένο πρωτάθλημα όπως η Bundesliga. Οι άνθρωποι εκεί μου έδειξαν πόσο πολύ με ήθελαν και αυτό με τιμάει ως ποδοσφαιριστή και ως άνθρωπο. Η προσφορά του προέδρου ήταν πολύ καλή βέβαια, αλλά η φιλοδοξία να συμμετέχω στο γερμανικό πρωτάθλημα με ώθησε εκεί."

Εκτός από τον διεθνή αμυνικό και ο Ντάριο Κρέσιτς αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ. Ο Κροάτης τερματοφύλακας που δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Μπάγερ Λεβερκούζεν, όπως είπε ο ίδιος, εξήγησε τους λόγους της φυγής του:

"Ήταν κάτι το οποίο είχα στο μυαλό μου εδώ και πέντε - έξι μέρες. Τρία χρόνια είμαι εδώ και ποτέ δεν ξεκαθάρισε αν ήμουν το νούμερο ένα στους τερματοφύλακες ή όχι. Φέτος ειδικά που υπάρχει σημαντική περίπτωση να κληθώ στην εθνική Κροατίας δεν ήθελα να ρισκάρω. Θέλω να παίξω σε ομάδα όπου θα είμαι το νούμερο ένα.

Δέχθηκα πρόταση από την Λεβερκούζεν αλλά δεν θα την αποδεχθώ και δεν θα πάω εκεί. Είμαι σίγουρος ότι πριν υπογράψω στη νέα μου ομάδα θα ξέρω γιατί με παίρνουν. Για πρώτο ή για δεύτερο."

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...