Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΠΑΟΚ : 10000 οπαδοί στην "πρώτη"

PAOK FCImage by axilleas4 via Flickr
Με την παρουσία μεγάλου αριθμού φιλάθλων ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα στην Τούμπα η νέα αγωνιστική περίοδος για τον ΠΑΟΚ, με την πρώτη προπόνηση της ομάδας. Σ' αυτήν έδωσαν το παρών τους 31 συνολικά παίκτες, βασικοί της ομάδας και του νέου ρόστερ, αλλά και παιδιά της Β' ομάδας που προωθήθηκαν στην επαγγελματική ομάδα και κάποιοι από αυτούς θα μετάσχουν της προετοιμασίας που θα γίνει από τις 4 ως τις 18 Ιουλίου στην Ολλανδία.

    Μετά το τέλος της πρώτης αυτής προπόνησης μίλησε ο νέος τεχνικός Λάσλο Μπόλονι, ο οποίος ήταν και το κεντρικό πρόσωπο στην πρεμιέρα της ομάδας. Ο Ρουμάνος τεχνικός είπε: "Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας. Είναι πολύ όμορφο να δουλεύεις μπροστά σε 10.000 κόσμο. Αν μπορούσα θα τους έλεγα να έρχονται σε κάθε προπόνηση. Από εκεί και πέρα η πρώτη επαφή μου με τους παίκτες ήταν πολύ καλή. Πρέπει να δουλέψουμε. Μετά θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας. Για μένα το ιδανικό είναι να δουλεύω με 15 έμπειρους παίκτες και πέντε-έξι μικρούς. Από εκεί και πέρα μπορώ να κάνω κάποιους συμβιβασμούς. Δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι στον κόσμο, αλλά στον εαυτό μου Θέλω να γυρνάω σπίτι μου και να ξέρω ότι τα έδωσα όλα. Να είμαι καλά με τον εαυτό μου. Σήμερα αυτό θα μπορώ να το κάνω», τόνισε ο Ρουμάνος τεχνικός. Ερωτηθείς για όσα συμβαίνουν στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου τόνισε : «δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο. Είναι καλό να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα στο ποδόσφαιρο».

    Μιλώντας ο νεοαποκτηθείς ποδοσφαιριστής Μπερτραν Ρομπέρ, τόνισε: "Ήρθα εδώ να βοηθήσω την ομάδα για να πετύχει τους στόχους της. Πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω κάτι παρόμοιο. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω το καλύτερο", είπε ο πρώην ποδοσφαιριστής του Πανθρακικού.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...