Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Πατέρας: Δεν ήξερα για την έρευνα

Ο Νικόλας Πατέρας μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή "Δίκη" και τόνισε ότι δεν γνώρισε για την έρευνα που γίνεται.

Αναλυτικά όσα είπε:

Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και της Super League έκανε τηλεφωνική παρέμβαση στην τηλεοπτική εκπομπή «Η Δίκη στο Blue Sky» και αρχικά αναφέρθηκε στη φημολογία που τον ήθελε να φεύγει στο εξωτερικό, προκειμένου να διαφύγει της σύλληψης: «Είχα πάει στο Λονδίνο για μια οικογενειακή υποχρέωση και γύρισα χθες. Δεν έχω σχέση με τον τζόγο. Κάποιες συνομιλίες δεν αφορούν στο πρόσωπό μου. Αφορούν άλλο πρόσωπο και εσείς το γνωρίζετε. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι ο πρόεδρος ή ο τεχνικός διευθυντής της άλλης ομάδας.

Από όσο έχω διαβάσει, οι συζητήσεις καταγράφονται από τον Γενάρη μέχρι τον Ιούνιο. Αφορούν νέα, ποια ομάδα κέρδισε, ποια έχασε κτλ. Είναι καφενειακή συζήτηση. Δεν είναι συζητήσεις για στοιχήματα ή τζόγους. Αυτή τη στιγμή υπάρχει σε εξέλιξη μια δικαστική έρευνα και είναι καλό να μην κάνω άλλα σχόλια. Έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη. Θα πρέπει να περιμένουμε την έρευνα».

Σε ερώτηση για μια συνομιλία του με τον Μάκη Ψωμιάδη, όπου αναφέρει η λέξη «λουλούδια» ο Πατέρας τόνισε πως δεν είχε κάποιο υπονοούμενο: «Σε μια συνομιλία μου ζητάει ο Ψωμιάδης τη διεύθυνση του Πιλάβιου. Εγώ του είπα ότι είχα στείλει λουλούδια και θα του δώσω τη διεύθυνση. Και μου λέει θα του στείλω και εγώ λουλούδια. Σε μια γιορτή του είχα στείλει λουλούδια. Είναι ξεκάθαρο ότι λέω ότι έστειλα λουλούδια στον Πιλάβιο».

Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνέχισε να τονίζει ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όλη αυτήν την υπόθεση: «Δεν το καταλαβαίνω. Η έρευνα έχει να κάνει με την UEFA, με στοίχημα και με τζόγο. Πριν μερικούς μήνες είχαν έρθει αξιωματούχοι της UEFA και κατέθεσαν στην κ. Παπανδρέου. Η έρευνα έχει δρομολογηθεί εδώ και χρόνια. Κάποιοι θέλουν να στρέψουν τα πράγματα αλλού. Με τον κ. Μπέο είχαμε μια διαμάχη σε ένα ΔΣ, είχα κάνει και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση. Δεν έχω καμία σχέση και ούτε με έχουν καλέσει. Όλα όσα λέει ο Μπέος είναι της φαντασίας του. Δεν ήξερα για έρευνα, πώς να με καλέσουν για να καταθέσω».

Αναφερόμενος στη σχέση του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη και αν αυτή χάλασε από το ποδόσφαιρο, είπε: «Δεν νομίζω ότι χάλασε μόνο από το ποδόσφαιρο. Μπήκαν κάποιοι καλοθελητές και ήθελαν να χαλάσουν τη σχέση των προέδρων των δύο ομάδων. Δεν έχω τίποτα προσωπικό. Εκτιμώ τη φιλία με τον κ. Μαρινάκη. Μάλιστα, σε μια συνομιλία όταν με ρωτάει ο Μάκης λέω ότι κατά τη γνώμη μου δεν έχει καμία σχέση με όσα γίνονται».

Κλείνοντας επανέλαβε ότι δεν εμπλέκεται σε αυτήν την υπόθεση: «Δεν έχω σχέση με τον τζόγο και στοιχηματικά που ψάχνει η έρευνα. Δεν έχω παίξει ούτε ΠΡΟΠΟ».
aekfans21.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...