Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Ανησυχία Ομπράντοβιτς για πώληση του Παναθηναϊκού

Την ανησυχία του για την πιθανή πώληση του Παναθηναϊκού εξέφρασε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Ο Σέρβος τεχνικών των «πρασίνων» σε συνέντευξη που παραχώρησε στη El Mundo Deportivo σε πρόσφατο ταξίδι του στην Ισπανία υποστήριξε πως δεν έχει καμία ενημέρωση για τις εξελίξεις, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που βρίσκεται στον Παναθηναϊκό.
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μόλις πριν από τρεις εβδομάδες το έμαθα και δεν είχα καμία επαφή με τον σύλλογο. Έχω μιλήσω μόνο με το βοηθό μου, τον Δημήτρη, ο οποίος έχει έρθει σε επαφή με τον γενικό διευθυντή μας, Μάνο Παπαδόπουλο. Αν και αυτός είναι ο τρόπος που δουλεύαμε πάντα, αυτή τη φορά δεν έχουμε καμία πληροφόρηση», τόνισε, για να προσθέσει:
«Το μόνο που ξέρουμε είναι ό,τι έχει ειπωθεί, πως η πρόθεση των ιδιοκτητών είναι να πουλήσουν το σύλλογο και να αποχωρήσουν. Ελπίζω τις επόμενες ημέρες να συναντηθούμε για να δούμε τι θα συμβεί».
Όσο για το τι είναι αυτό που τον κάνει να ανησυχεί, είπε: «Δεν είναι το συμβόλαιό μου. Θέλω, απλώς, να ξέρω ποια ομάδα θα έχω τη νέα σεζόν. Το συμβόλαιό μου δεν είναι τόσο σημαντικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...