Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Αλ. Κούγιας: «Μου είπαν ότι θα ζήσω 100 χρόνια οπότε καταλαβαίνετε»

Σε δηλώσεις προέβη σήμερα ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Παναχαϊκής κ. Αλέξης Κούγιας σχετικά με τα επεισόδια και τις δηλώσεις που έγιναν εις βάρος του ύστερα από παιχνίδι της Τετάρτης με την ομάδα του Ασπροπύργου στην Πάτρα.

Χαρακτηριστικά ο κ. Αλ. Κούγιας ανέφερε τα κάτωθι:

«Διάβασα τις δηλώσεις όλων αυτών των ευπρεπών κυρίων που έκαναν διαγωνισμό ποιος θα κάνει την σκληρότερη σε βάρος μου ανακοίνωση και με εντυπωσίασε περισσότερο αυτή του κ. Παπαδημάτου παλιού μετόχου και προέδρου της ΠΑΕ, ο οποίος όπως έχω πληροφορηθεί από σοβαρές δημοσιογραφικές πηγές (βλέπε Βεργανελάκη) όταν ήταν πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Παναχαϊκή δαπάνησε περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ μεταξύ των οποίων ήταν και η βουλευτική του αποζημίωση για τα χρέη και τις μεταγραφές ώστε η ομάδα να παίζει στην Ευρώπη.
Όπως πληροφορήθηκα από τις ίδιες σοβαρές δημοσιογραφικές πηγές (βλέπε Βεργανελάκη) πάρα πολλά χρήματα αλλά και πολύ χρόνο διέθεσαν όλοι, για το ποιος θα κάνει την πιο σκληρή δήλωση.

Ειδικά τα μέλη του ΔΣ της ερασιτεχνικής αλλά και τα μέλη του ΔΣ των Παλαιμάχων είναι γνωστό ότι έχουν τόσο βεβαρυμμένο επαγγελματικό πρόγραμμα και εξαιρώ τον κ. Αθανασόπουλο και τον κ. Τσαούσογλου, που ο χρόνος που έχουν διαθέσει σε όλη τους την ζωή για την Παναχαϊκή να αξίζει περισσότερο από τα 10 εκατομμύρια ευρώ που χάλασε ο Παπαδημάτος.

Επειδή τα ίδια πρόσωπα μάζεψαν τα λεφτά για να πληρώσουν τους βολεϊμπολίστες, τους μπασκετμπολίστες, τους πυγμάχους της ερασιτεχνικής που δεν είχαν να φάνε και δεν είχαν νερό να κάνουν μπάνιο.

Επειδή όλα αυτά τα σοβαρά πρόσωπα μαζί με τον αγνό φίλαθλο Τσουκαλά τα υπολήπτομαι ιδιαίτερα πήρα τις εξής αποφάσεις:

1) Εις ένδειξη ειλικρινούς μετάνοιας να κλειστώ στο μοναστήρι του Αγίου Όρους και να αυτομαστιγώνομαι καθημερινά,

2) Αποφάσισα να διαθέσω δωρεάν τις μετοχές μου στους αγνούς μου φίλους Γιάννη Χορταράκια και Βασίλη Δοξαρά αφού είναι τα μόνα πρόσωπα που αγαπούν την ομάδα πραγματικά.


Αυτοί οι δύο αγνοί και εκλεκτοί άνθρωποι είμαι βέβαιος πως θα συγκροτήσουν μαζί με όλους αυτούς που έκαναν τις ανακοινώσεις εις βάρος μου, μαζί με τον αγνό φίλαθλο Τσουκαλά και τους απλούς φιλάθλους που από αγνότητα και αγάπη προς την Παναχαϊκή με προπηλακίζουν και με ξεφτιλίζουν καθημερινά δύο χρόνια, ένα τόσο ισχυρό κοινωνικά και οικονομικά συμβούλιο το οποίο είμαι βέβαιος πως θα πληρώνουν από αύριο το πρωί τα ξημερώματα τους μισθούς και τις δόσεις των ποδοσφαιριστών, θα πληρώσουν το ΙΚΑ και την Εφορία, θα πληρώσουν τους προπονητές και τους υπαλλήλους της ΠΑΕ , θα πληρώσουν τα χρέη των προηγουμένων διοικήσεων της ΠΑΕ Λουκόπουλου, Μουτζουρούλια, Μακρή, θα πληρώσουν και θα αποκτήσουν ποδοσφαιριστές Α’ Εθνικής μέχρι να τελειώσουν οι μεταγραφές και γενικώς θα κάνουν τα πάντα ώστε η αναχαϊκή μας στο τέλος της σεζόν να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος και τις επόμενες αγωνιστικές περιόδους να κατακτήσει και το Champions League.

Είμαι βέβαιος πως τα ίδια πρόσωπα θα ανακατασκευάσουν το καφέ και την μπουτίκ που κατέστρεψαν ο Τσουκαλάς και οι αγνοί φίλοι του.

Μετά από αυτές τις σοβαρές μου αποφάσεις είμαι βέβαιος ότι τελείωσε η αγωνία όλων όσων έκαναν τις ανακοινώσεις και η αγαπημένη μας Παναχαϊκή πήρε τον ίσιο δρόμο.

Υ.Σ. Επειδή το ΔΣ της ερασιτεχνικής έχει και δικηγόρο, καλό θα ήταν να ενημερώσουν τον αγνό φίλαθλο Τσουκαλά τι αδίκημα είναι να βάζεις ανθρώπους να ξεκολλήσουν τον ώμο ενός συνανθρώπου σου, πόσο τιμωρείτε η εκβίαση και τι αδίκημα είναι να βάζεις ανθρώπους να καταστρέφουν την καφετέρια και την μπουτίκ της ομάδας;

Υ.Σ. Αλήθεια γιατί κανένας από αυτούς που έδειραν οι δήθεν μπράβοι μου έξω από το γήπεδο δεν έκαναν μήνυση να συλληφθούν επ’ αυτοφώρω;


Υ.Σ. Αλήθεια ο κ. Πετσίνης γιατί περίμενε να φύγω από την Πάτρα, να περάσουν εικοσιτετράωρα και να κάνει μήνυση εναντίον μου γιατί δήθεν τον έβρισα και να δίνει συνεντεύξεις και να μην με συλλαμβάνει επ’ αυτοφώρω;

Κύριε Πετσίνη τι αδίκημα κάνει ο αστυνόμος όταν δεν εφαρμόζει τον νόμο, δηλαδή δεν κατεβάζει πανό με υβριστικό περιεχόμενο στο γήπεδο;

Κατά τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και για τον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας διαπράττει αδίκημα παράβασης καθήκοντος.

Υ.Σ. Κύριε Ράπτη τελικά ο κ. Τσουκαλάς και οι φίλοι του είναι πρεζάκια και επικίνδυνοι όπως είπατε μπροστά στους δύο αστυνομικούς διευθυντές ή δεν είναι;


Υ.Σ. Πριν από λίγες ημέρες έκανα το ετήσιο check up και μου είπαν ότι θα ζήσω 100 χρόνια οπότε καταλαβαίνετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...