Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Εκτός τελικού Μαυρομμάτης και Μίττας

Εκτός τελικού στο αγώνισμα του σκητ ανδρών έμειναν και οι δύο Έλληνες πρωταθλητές της σκοποβολής, Νίκος Μαυρομμάτης και Ευθύμης Μίττας. Στα προκριματικά που ολοκληρώθηκαν μετά από αγώνα δύο ημερών στο Royal Artillery Barracks, oι Έλληνες σκοπευτές δεν κατάφεραν να προκριθούν, αφού μετά την ολοκλήρωση και του σημερινού μέρος του προκριματικού, ο Μαυρομμάτης κατετάγη τελικά 9ος σε σύνολο 36 αθλητών με 119 στις 125 βολές και ο Μίττας 25ος με 114 στις 125 βολές.

Στα τελικά δεν προκρίθηκαν και οι δύο Κύπριοι σκοπευτές, Γιώργος Αχιλλέως και Αντωνάκης Ανδρέου. Ο πρώτος κατετάγη 11ος με 118 στις 125 βολές και ο δεύτερος πήρε την 22η θέση με 115 στις 125 βολές.

«Ήταν οι πρώτοι μου Ολυμπιακοί Αγώνες και το άγχος αρκετά μεγάλο. Εγώ από την πλευρά μου τα έδωσα όλα. Μπαίνοντας στον αγώνα έχεις θέσει τους στόχους σου, αλλά δεν μπορείς να ξέρεις το αποτέλεσμα που θα έχεις. Αυτό που με ενδιέφερε μπαίνοντας στον αγώνα ήταν να αγωνιστώ και να παλέψω το κάθε πιάτο (σ.σ. στόχο) ξεχωριστά με αυτοσυγκέντρωση και την τεχνική που θέλω και γνωρίζω, αλλά το αποτέλεσμα δεν το ξέρεις, ούτε μπορείς να το υπολογίσεις. Σε αυτό το επίπεδο των Ολυμπιακών, ένα λάθος είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Απλά ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν και με το βαθμό δυσκολίας του κάθε σκοπευτηρίου, τα σκορ διαφοροποιούνται», επεσήμανε ο Μαυρομμάτης για την προσπάθειά του στα προκριματικά.

Και πρόσθεσε: «Για μένα σήμερα ήταν μια ευκαιρία να μπω στον τελικό, γιατί ανταποκρίνομαι καλύτερα στις κακές καιρικές συνθήκες. Δεν μπορώ να πω ότι μου έφταιξε ο καιρός για κάποιες αστοχίες μου, γι΄ αυτό και είναι μέτριος ο αγώνας μου. Έγιναν κάποια λάθη, τα οποία εγώ θεωρώ χαζά και θα μου κοστίσουν αν δεν καταφέρω να μπω τελικό (σ.σ δεν ήταν ακόμη γνωστά τα αποτελέσματα όταν τελείωσε το δικό του γκρουπ)».

Από την πλευρά του ο Μίττας, επίσης στην πρώτη συμμετοχή του σε Ολυμπιακούς Αγώνες ένας από τους νεότερους αθλητές που πήραν μέρος στα προκριματικά του σκητ (27 ετών), εμφανίστηκε κουρασμένος από τον αγώνα του, αλλά όχι απογοητευμένος, αφού ξέρει ότι έχει μεγάλες ικανότητες και στο μέλλον θα έχει πολλές ευκαιρίες μπροστά του: «Προσπάθησα πολύ αλλά δεν μου έβγαιναν οι βολές στον αγώνα. Δεν ήμουν καλά και δεν μου έβγαινε ο καλός μου εαυτός. Σίγουρα ήταν ενοχλητικές οι καιρικές συνθήκες, αλλά δεν μπορώ να πω ότι αυτές μου έφταιξαν που δεν τα κατάφερα. Έδωσα όλη μου την ψυχή για να τα καταφέρω, αλλά δεν μπορούσα», είπε ο Μίττας.

Και συνέχισε: «Ήταν ο χειρότερος αγώνας για φέτος. Κρατώ τα οφέλη που κέρδισα από την πρώτη μου συμμετοχή και μπορώ να πω ότι η εμπειρία είναι μεγάλο πράγμα, αφού μπορείτε να δείτε ότι οι περισσότεροι σκοπευτές που προκρίθηκαν είναι μεγαλύτερης ηλικίας. Οι Ολυμπιακοί είναι θεσμός κι έχουν μέσα στον αγώνα μεγάλη βαρύτητα. Όλοι οι αθλητές αυτό υποστηρίζουν, ότι σε μια Ολυμπιάδα δεν ξέρεις ποτέ τι θα γίνει. Η προετοιμασία μου πήγε καλά, στις προπονήσεις που κάναμε εδώ αισθανόμουν το ίδιο, αλλά δεν μου βγήκε ο αγώνας. Τώρα τον Αύγουστο με περιμένει ξεκούραση, αφού θέλω να φορτώσω μπαταρίες. Προέρχομαι από μια δύσκολη και κουραστική χρονιά».

Ο Κύπριος σκοπευτής Ανδρέου, τόνισε για τον αγώνα του: «Μπορώ να πω ότι ήταν μία από τις χειρότερες Ολυμπιάδες που έχω κάνει. Σε αγωνιστικό επίπεδο δεν έριξα καθόλου καλά και δεν περίμενα να έχω αυτό το αποτέλεσμα. Προσωπικά με επηρέασαν οι καιρικές συνθήκες κα ειδικά ο αέρας που υπήρχε. Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αγώνα. Τα συγκεκριμένα πιάτα τα επηρεάζει ο αέρας και δεν είναι σταθερά. Εγώ έκανα προετοιμασία στους 43 βαθμούς Κελσίου και τώρα ρίξαμε στους 20, σίγουρα παίζουν ρόλο οι καιρικές συνθήκες. Συνεχίζουμε».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...