Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Εκδικάστηκε η υπόθεση της Ηλιούπολης – Δήλωσαν αθώοι για τα “στημένα”

Εκδικάστηκαν την Τρίτη οι εφέσεις της Ηλιούπολης, του πρώην ισχυρού άντρα της ομάδας Γιώργου Τσακογιάννη, του πρόεδρου της ΠΑΕ Νίκου Χάλκου, του ποδοσφαιριστή Μιχάλη Νικολόπουλου και του προπονητή Νίκου Παντέλη για την υπόθεση των “στημένων” αγώνων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιώργος Τσακογιάννης δεν παρέστη στην εκδίκαση (διήρκεσε πάνω από τέσσερις ώρες), ύστερα από δικό του αίτημα, αλλά εκπροσωπήθηκε από τον δικηγόρο του.
 
Ο κ. Μαρκουλάκος είπε στην αγόρευσή του πως από πουθενά δεν προκύπτει πως ο πελάτης του δωροδόκησε ή έπαιξε στοίχημα και συνέχισε λέγοντας: “Ο Κούγιας έχει προσωπική κόντρα και εμπάθεια με τον πελάτη μου. Ο κ. Τσακογιάννης έχει αθωωθεί για όλες τις υποθέσεις που έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν. Η κατάθεση του Κούγια δεν θα μπορούσε ποτέ να ληφθεί υπόψη. Επειδή λέει κάτι η UEFA, δεν σημαίνει πως είναι έτσι τα πράγματα. Βγήκε μία απόφαση για τον Βόλο και την Καβάλα και πλέον υπάρχει πολύ μεγάλη πίεση. Αυτό που μετράει είναι οι αποδείξεις και τίποτε άλλο”.
 
Ο δικηγόρος του Νίκου Παντέλη, κ. Ευαγγελάτος, υποστήριξε: “Ο Παντέλης κοροϊδεύει τον Τσακογιάννη στη συνομιλία τους. Ο Τσακογιάννης τον πίεζε να τον πάρει στην Ηλιούπολη και θεωρώ την κατάθεση του Κούγια κατατοπιστικότατη. Τον αποκάλεσε λεβεντόπαιδο κι αυτό ακριβώς είναι”.
 
Ο Μιχάλης Νικολόπουλος από την πλευρά του, είπε: “Μένω στο ενοίκιο και μάλιστα χρωστάω τρεις μήνες. Έχω δάνειο για το αμάξι μου. Δεν έχω τίποτα στην κατοχή μου και δεν μπορούμε ούτε να επιβιώσουμε. Πώς μπορεί να στήσει μόνος του ένας ποδοσφαιριστής ένα παιχνίδι. Η καριέρα μου έχει τελειώσει αφού έχω στιγματιστεί και δεν μπορώ να δουλέψω πουθενά αλλού”.
 
Τέλος, ο Νίκος Παντέλης, υποστήριξε: “Είμαι τίμιος και ηθικός άνθρωπος. Ντρέπομαι να βγω στο δρόμο. Με είδε ο γιος που σπουδάζει στην Ιταλία στο ίντερνετ να φοράω χειροπέδες. Στην Ηλιούπολη δούλεψα μόνο πέντε μήνες κι έφυγα. Προπονητικά έχω τελειώσει, αφού κανείς πρόεδρος δεν θα με θέλει στην ομάδα του. Το μόνο που ζητάω είναι να βρεθεί έστω κι ένας ποδοσφαιριστής που θα πει πως του είπα τι να κάνει ή του έδωσα λεφτά. Αν βρεθεί έστω κι ένας που θα πει για μένα, ανοίξτε τον Κορυδαλλό να μπω μόνος μου. Αυτά που είπα στον Τσακογιάννη είναι πέρα για πέρα αναληθή. Με έπαιρνε συνεχώς τηλέφωνο και γινόταν φορτικός. Του είπα ένα ψέμα και αυτήν την ηλιθιότητα που έκανα στο τηλέφωνο, την πληρώνω τώρα”.
 
Μετά την υπόθεση της Ηλιούπολης άρχισε η εκδίκαση της υπόθεσης πλαστογραφίας του Ηρακλή, παρούσης και αντιπροσωπείας του Αστέρα Τρίπολης, αφού η αρκαδική ομάδα έχει άμεσο ενδιαφέρον.
 
Η υπόθεση του Ηρακλή επρόκειτο να συζητηθεί στις 12:00, αλλά καθυστέρησε εξαιτίας της έφεσης της Ηλιούπολης. Εκτός του Ηρακλή, ακόμη τέσσερις ΠΑΕ που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα (Εθνικός, Αίας Σαλαμίνας, Ιωνικός, Κόρινθος) και έχουν έννομο συμφέρον, κατέθεσαν επίσης αίτημα αναβολής για να προλάβουν να μελετήσουν τη δικογραφία, αλλά και αυτό απορρίφθηκε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...