Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Τ. Μητρόπουλος: «Αγαπώ τη Νένα και τον Ολυμπιακό»

Από τη Δευτέρα ο Τάσος Μητρόπουλος επιστρέφει σε μια από τις μεγάλες του αγάπες, τον Ολυμπιακό. Αναλαμβάνει Γενικός Αρχηγός της πειραιώτικης ομάδας και μιλά στο «Εγώ» για τις δύο του αγάπες, τον Ολυμπιακό και τη Νένα Χρονοπούλου.

«Είναι αλήθεια πως είμαι πολύ ευτυχισμένος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Είναι η ομάδα που λάτρεψα και λατρεύω. Η ψυχή μου ανήκει στον Ολυμπιακό. Άλλωστε αυτό είναι κάτι που δεν το έκρυψα ποτέ!», είπε ο παλαίμαχος των Ερυθρόλευκων.

Όμως για πρώτη φορά ο Τ. Μητρόπουλος εκφράζει ανοιχτά και τα συναισθήματά του για τη Νένα Χρονοπούλου, με την οποία τα δύο τελευταία χρόνια είναι μαζί κι ευτυχισμένοι.

«Η Νένα έχει αλλάξει τη ζωή μου. Κατ’ αρχάς θα σου έλεγα ότι είμαι τυχερός γιατί μετά από τριάντα ολόκληρα χρόνια ζωής με την Έλενα, γνώρισα τη Νένα, μια υπέροχη γυναίκα, η οποία εκτός από πολύ όμορφη είναι και εξαιρετική μητέρα και την αγαπώ πολύ», εξομολογείται.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής παραδέχεται ότι με τη Νένα Χρονοπούλου ταιριάζουν και ότι εκείνη ήταν ο άνθρωπος που μετά το θάνατο της Έλενας Ναθαναήλ τον στήριξε ουσιαστικά.

«Η Νένα γέμισε το κενό της Έλενας. Είναι πολύ σημαντικό. Δεν τις συγκρίνω. Απλώς όταν ο άνθρωπός σου φύγει από τη ζωή μετά από τόσα χρόνια, θέλει μεγάλη τύχη να βρεις ξανά έναν άνθρωπο που σου ταιριάζει και σε αγαπάει. Ζούμε μαζί αρμονικά. Σε καθετί που μου συμβαίνει είναι δίπλα μου».

Στη Νένα εκτιμά ότι είναι ειλικρινής, δυναμική και πολύ καλή μητέρα και καταλήγει:

«Είναι ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου. Μετά τη συγχωρεμένη δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Με γεμίζει»!

Μάλιστα αφήνει κι ένα μυστήριο να πλανάται γύρω από το αν έχουν ή όχι παντρευτεί με την καλή του:

«Πού το ξέρεις; Μπορεί και να έχουμε παντρευτεί. Ούτως ή άλλως δεν αφορά κανέναν εκτός από εμένα και τη Νένα».

Παραδέχεται πάντως ότι ακόμα του λείπει η Έλενα Ναθαναήλ.

«Υπάρχουν στιγμές που τη σκέφτομαι. Τριάντα χρόνια δεν ξεχνιούνται. Είμαι άνθρωπος όμως που προχωράω μπροστά, έχω μια καινούργια ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...