Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Κιντής σε Ντέμη: Τα χρέη σου είναι 9,3 εκατ. ευρώ

Ο Γιώργος Κιντής απέστειλε e-mail στον Ντέμη Νικολαΐδη και του απαριθμεί τα χρέη που δημιουργήθηκαν επί των ημερών του στην ΑΕΚ, ενώ τον κατηγορεί και για την υπόθεση της Empire.

Στο e-mail που αποκαλύπτει η εφημερίδα «Goal», ο Κιντής αναφέρει αναλυτικά στοιχεία για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της ΑΕΚ επί της προεδρίας Νικολαΐδη, με το συνολικό ποσό των χρεών να φτάνει στα 9,3 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά το e-mail:

«Ντέμη, επειδή, όπως μου είπες χθες, «δεν γουστάρεις να μου μιλάς», σκέφτηκα μπας και γουστάρεις να μου γράφεις (ένα περίεργο πράγμα ρε συ Ντέμη: ενώ όλοι είναι ευγενέστατοι κα φιλικοί μαζί μου, όταν αρχίζω τις ερωτήσεις για τα οικονομικά της ΠΑΕ, ξαφνικά παύουν να μου μιλάνε)! Γι' αυτό και θα επαναλάβω εγγράφως αυτά που σου είπα και προφορικά:

Διάβασα λοιπόν με έκπληξη τη δήλωσή σου «εγώ μπορώ να σας πω για μένα, κάτι που θα πρέπει να αποδειχθεί και στο δικαστήριο γιατί πολλή λάσπη έπεσε ότι δεν πλήρωνα, ότι υπήρχε κακή περίοδος. Μέχρι τη σεζόν που έφυγα ήταν όλα ρυθμισμένα και πληρωμένα στην ώρα τους, χωρίς να χρωστάμε ούτε μισό ευρώ στον ΦΠΑ».



Βάσει των παρατηρήσεων των ορκωτών ελεγκτών στους συνημμένους ισολογισμούς της ΠΑΕ ΑΕΚ της περιόδου 2005-2008 (όλοι φέρουν την υπογραφή σου) οι ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ υποχρεώσεις της ΠΑΕ ΑΕΚ έναντι του Ελληνικού Δημοσίου είχαν ως εξής: (30/6/2005 μηδέν, 30/6/2006 1.132.000,00 ευρώ, 30/6/2007 €814.300,00 ευρώ, 30/6/2008 2.442.570,67 ευρώ)

Επίσης, η ΠΑΕ ΑΕΚ υπήχθη κατά τη διάρκεια της θητείας σου στη ρύθμιση του άρθρου 86 του ν. 3606/2007 για οφειλές που δημιουργήθηκαν επίσης κατά τη διάρκεια της θητείας σου (εφόσον στις 30/6/2005 η ΠΑΕ ΑΕΚ δεν είχε ληξιπρόθεσμες οφειλές). Η ΑΕΚ έχει 6,9 εκ. ευρώ ρυθμισμένα μέχρι το 2017, άρα αυτό το ποσό πρέπει να έβαλες στη ρύθμιση του άρθρου 86 του ν. 3606/2007, που προέβλεπε καταβολή σε 120 μηνιαίες δόσεις

Αντίθετα με αυτά που μου είπες στο τηλέφωνο λοιπόν, στη ρύθμιση αυτή υπήχθη η ΑΕΚ το 2007 (και όχι το 2008), αφού, όπως λέει ο νόμος «για την υπαγωγή στη ρύθμιση [του άρθρου 86 του ν. 3606 του 2007] απαιτείται αίτηση του Προέδρου της ενδιαφερόμενης Π.Α.Ε., Κ.Α.Ε., Τ.Α.Α. ή Αθλητικού Σωματείου στην αρμόδια Δ.Ο.Υ μέσα σε δύο (2) μήνες από τη δημοσίευση του νόμου αυτού»--ήτοι μέχρι 17/10/2007, αφού ο νόμος δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 195/17.8.2007. Συνεπώς, τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 2.442.570,67 ευρώ που εμφανίζει ο ισολογισμός της 30/6/2008 είναι ΜΕΤΑ την υπαγωγή της ΠΑΕ ΑΕΚ στη ρύθμιση αυτή, κι όχι πριν.



Με δυο λόγια, λοιπόν, άφησες στους επόμενους 2,4 εκ. ληξιπρόθεσμα και 6,9 εκ. ευρώ ρυθμισμένα χρέη προς το Δημόσιο που δημιουργήθηκαν ΟΛΑ επί των ημερών σου. Ητοι συνολικά 9,3 εκ. ευρώ. Θα μου επιτρέψεις, συνεπώς, να σου γράψω (επειδή όπως είπαμε δεν γουστάρεις να μου μιλάς) ότι είναι ανακριβή αυτά που δήλωσες χθες στον Τύπο».



Ντέμη, θα προσαχθείς βιαίως».

Παράλληλα, γίνεται αναφορά και στα «χαμένα» 5 εκατ. ευρώ της Empire: «Οπως, προφανώς, δε γουστάρεις να μιλάς και στην Πταισματοδίκη Νέας Ιωνίας. Πώς αλλιώς να εξηγήσω το ότι, παρότι κλητεύθηκες νόμιμα δύο φορές, δεν προσήλθες (παρανόμως) να καταθέσεις ως μάρτυρας για τη μήνυσή μου;

Αν θυμάσαι, μου τηλεφώνησες στις 26 Φεβρουαρίου, μετά από ένα δημοσίευμα στην Ελευθεροτυπία στο οποίο αναφερόταν ότι τόσο εσύ, όσο και οι Βαλασόπουλος, Ορφανίδης (υπάλληλός σου στην Empire), Κωνσταντινίδης και Μερκούρης δεν προσήλθατε να καταθέσετε (εσύ όπως είπαμε γιατί δεν γούσταρες, οι υπόλοιποι ως αγνώστου διαμονής -μήπως ξέρεις πού μένει ο Ορφανίδης επί τη ευκαιρία;).

Ολως τυχαίως, το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας δεν αναδημοσιεύθηκε σχεδόν πουθενά, παρότι τα site της ΑΕΚ αναδημοσιεύουν ακόμη και tweets για φτάρνισμα του Κατίδη Μου είπες (τότε που γούσταρες ακόμη να μου μιλάς) ότι είχες θέμα με τη μετακόμισή σου και δεν πρόλαβες να πας να καταθέσεις.

Μετά από σχετική παράκλησή μου, μού έδωσες την υπόσχεση ότι θα κατέθετες, αν όχι την εβδομάδα εκείνη, το αργότερο την επομένη. Πάνω από ένα μήνα μετά, δεν έχεις ακόμη προλάβει Φοβούμαι, πάντως, Ντέμη, ότι μπορεί να γουστάρει να σου μιλήσει η πταισματοδίκης Νέας Ιωνίας, διατάσσοντας τη βιαία προσαγωγή σου κατ' άρθρο 229 ΚΠΔ. Εκεί να δω πόσο μάγκας είσαι. Γιώργος».


sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...