Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

H ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ: Γκαρσία: Τώρα χαμογελώ και πάλι…4 ΒΙΝΤΕΟ

 
Ο Πάμπλο Γκαρσία αποκάλυψε πως αυτή είναι η τελευταία χρονιά του ως ποδοσφαιριστής και πως θέλει να φύγει με το χαμόγελο στα χείλη. Ο Ουρουγουανός αποθεώθηκε από τον κόσμο του ΠΑΟΚ που βρέθηκε στην πρώτη της ομάδας στην Τούμπα...

Μπορεί να μην είχε υπογράψει ακόμη το συμβόλαιο του, αλλά ο Γκαρσία είπε χαρακτηριστικά ότι "ακόμη και αν δεν υπογράψω αυτό που έζησα πάλι με ευχαριστεί" για να συμπληρώσει: "έχω συζητήσεις και σας λέω και πάλι αυτό με ευχαριστεί είναι να φύγω με το χαμόγελο και να απολαύσω το ποδόσφαιρο που μου αρέσει… Δεν με ενδιαφέρει αν θα υπογράψω. Εγώ ξέρω ότι τώρα χαμογελώ και πάλι…".

Ο Γκαρσία αναφέρθηκε στην αγάπη του κόσμου: "Ο κόσμος μου πρόσφερε πάντα ότι είχε, τα πάντα και θα προσπαθήσω αυτή τη σεζόν να βοηθήσω όσο μπορώ. Είχα έναν χρόνο χαμένο, έναν χρόνο που δεν με ωφέλησε σε τίποτε. Θέλω να βρω τον ρυθμό στις προπονήσεις. Θα είναι η τελευταία μου χρονιά στο ποδόσφαιρο και θέλω να το απολαύσω αυτό το προνόμιο που θα φορώ τη φανέλα του ΠΑΟΚ".


Για τα όσα έζησε τους τελευταίους μήνες είπε: "Για μένα ήταν δύσκολη περίοδος, ποτέ δεν ήθελα να φύγω έτσι, δάγκωσα πολλές φορές τη γλώσσα μου για να μην μιλήσω αλλά τώρα κοιτάω μπροστά…".

Για το αν νιώθει έτοιμος να παίξει στην ομάδα είπε: "Δεν είναι σημαντικό, τα σημαντικό είναι να αποκτήσω ρυθμό στην προπόνηση και να βοηθήσω όσο μπορώ. Ξέρω την ηλικία μου και θα προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ. Είμαι ευχαριστημένος για το ότι μπορώ να προπονούμαι και αυτό με κάνει να χαμογελώ".


Για μια ακόμη φορά επανέλαβε ότι ποτέ δεν δημιούργησε πρόβλημα για το ότι δεν έπαιζε: "Δεν ισχύει αυτό ποτέ. Ποτέ. Ποτέ. Ποτέ δεν ζήτησα να παίζω βασικός σε καμιά ομάδα που έπαιζα. Το μόνο που ζητώ είναι σεβασμός. Όπως σέβομαι να με σέβονται".

Θέλησε να βάλει τελεία και παύλα στο παρελθόν λέγοντας: "Δεν θέλω να ξύσω την πληγή. Είμαι ευχαριστημένος που είμαι εδώ, Αν είναι να παίξω, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και όταν δεν παίζει  θα βοηθώ τους συμπαίκτες μου. Θέλω να φύγω με χαμόγελο από τον ΠΑΟΚ" είπε και στη συνέχεια χάθηκε στις αγκαλιές των φίλων που τον περίμεναν και τον αποθέωσαν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...