Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Παίκτης του Πανιωνίου ο Ριβέρο Ροντρίγκεζ

Παίκτης του Πανιωνίου για την περίοδο 2013-14 θα είναι ο Κλαούντιο Ντομίνγκο Ριβέρο Ροντρίγκεζ.

Ο Ουρουγουανός αμυντικός μέσος, πέρασε με επιτυχία το πρωί της Δευτέρας τόσο τις ιατρικές, όσο και τις εργομετρικές εξετάσεις και στη συνέχεια έβαλε την υπογραφή του στο συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας.

Αμέσως μετά, δήλωσε στην ιστοσελίδα της "κυανέρυθρης" ΠΑΕ:

"Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανιώνιο. Γνωρίζω πολύ καλά τη νέα μου ομάδα, καθώς σε αυτήν έχουν αγωνιστεί δύο μεγάλοι συμπατριώτες μου. Ο Αλβάρο Ρεκόμπα και ο "Λόλο" Εστογιανόφ.

Από την δική τους συμμετοχή στον Πανιώνιο, όλοι στην πατρίδα μου είχαμε μάθει για την ομάδα.

Ο Πανιώνιος είναι ιστορικός σύλλογος και είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να αγωνιστώ με την φανέλα του.

Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και να είναι σίγουρος ο κόσμος μας πως θα κάνω ότι είναι δυνατόν προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...