Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Φετφατζίδης: «Κάθε χρόνο το πρωτάθλημα!»

Ο Γιάννης Φετφατζίδης μίλησε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, τον πρώτο του τίτλο, τον Ερνέστο Βαλβέρδε και τον Αριέλ Ιμπαγάσα και υπογράμμισε ότι την επόμενη χρονιά θα είναι ακόμη καλύτερος.

Ο Γιάννης Φετφατζίδης δεν έβρισκε λόγια να περιγράψει τη χαρά και την ικανοποίησή του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, που είναι και ο πρώτος τίτλος της καριέρας του. Ο 20άχρονος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού φαίνεται πως… γλυκάθηκε να πλέον ανυπομονεί για την… επόμενη κούπα που θα σηκώσει.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του στον Πρωταθλητή: «Ήταν μια σχεδόν γεμάτη χρονιά για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν μπορεί να υπάρχει κάποιο άλλο συναίσθημα. Εύχομαι να έχουμε την υγεία μας πάνω απ’ όλα και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας».

Σε ερώτηση για την αγαπημένη του θέση: «Για μένα, η θέση που μου ταιριάζει είναι δεξιά. Είναι γεγονός. Από εκεί και πέρα, όμως, ο προπονητής μπορεί να με βάλει όπου θέλει και εγώ θα δώσω και πάλι τον καλύτερο μου εαυτό.

Για τα όνειρά του, τόνισε: «Εύχομαι να παίρνουμε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα γιατί είναι η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα ο Ολυμπιακός. Προσωπικός μου στόχος είναι επίσης ο ίδιος και έχει ο Θεός. Από εκεί και πέρα βλέπουμε. Να είμαστε πάνω απ’ όλα καλά, Πρωτάθλημα, Κύπελλο, καλές εμφανίσεις και όσο το δυνατόν περισσότερες κούπες».

Για το γκολ επί της Λάρισας και τον τρόπο με τον οποίο το πανηγύρισε στην φιέστα, δήλωσε: «Το ήθελα πολύ αυτό το γκολ. Είναι γεγονός αυτό. Το έψαχνα πολύ. Είχα τρία δοκάρια φέτος και είχα τρελαθεί. Τέλος καλά, όλα καλά».

Για τη νέα χρόνια: «Θέλω να πιστεύω ότι θα είμαι καλύτερος. Θα τα δώσω όλα στην προετοιμασία γιατί είναι το παν. Πιστεύω ότι θα βελτιωθώ. Θα είμαι καλύτερος».

Ο Γιάννης Φετφατζίδης αναφέρθηκε και στον Ερνέστο Βαλβέρδε, προκειμένου να ξεκαθαρίσει άλλη μια φορά τα πράγματα: «Πιστεύω ότι ο κ. Βαλβέρδε είναι ο καταλληλότερος για τον Ολυμπιακό. Μας έχει βοηθήσει πολύ. Δείχνει διάθεση στις προπονήσεις. Είναι επαγγελματίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα μείνει.

Δεν τίθεται ζήτημα ότι εγώ μπορεί να είμαι στεναχωρημένος ή τσακωμένος και άλλα τέτοια πράγματα. Προς Θεού. Δεν είναι δυνατόν. Προχωράμε με τον κ. Βαλβέρδε και είμαστε πολύ χαρούμενοι».

Για τον Αριέλ Ιμπαγάσα: «Μου μαθαίνει πάσες. Τον θαυμάζω. Είναι απίστευτος ποδοσφαιριστής. Έχει πολύ μυαλό. Πιστεύω ότι όλοι θα ήθελαν να μοιάσουν στον Αριέλ».

Σε ερώτηση για τον ποιον θα ξεχώριζε σαν MVP του φετινού Ολυμπιακού, ο νεαρός ερυθρόλευκος «Μέσι» δεν μπόρεσε να διαλέξει έναν: «Δύο νομίζω ήταν οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού φέτος. Ο Κέβιν Μιραλάς και ο Αριέλ Ιμπαγάσα».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...