Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Γκαμπριέλ: «Στην καρδιά μου ο Παναθηναϊκός»

Ο Γκαμπριέλ μιλά στο gazzetta.gr για τη διαφαινόμενη επιστροφή του στον «αγαπημένο μου Παναθηναϊκό» αλλά και τον καλό του εαυτό που έχει ξαναβρεί στην Γκρέμιο. Ο ρόλος της οικογένειάς του.

Πριν από λίγες μέρες αναφέραμε ότι ο Γκαμπριέλ είναι δύσκολο να παραμείνει στην Γκρέμιο λόγω των οικονομικών προβλημάτων του βραζιλιάνικου συλλόγου και πως ο ατζέντης του έχει δώσει εντολή, ώστε να είναι έτοιμο σπίτι στην Αθήνα. Το gazzetta.gr επικοινώνησε με τον Βραζιλιάνο αμυντικό, ο οποίος κάνει… παπάδες στην πατρίδα του και είναι από τους κορυφαίους παίκτες στο φετινό πρωτάθλημα της χώρας του καφέ! Ο έμπειρος αμυντικός αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στο «τριφύλλι», δεν φάνηκε αρνητικός στο ενδεχόμενο επιστροφής, αλλά υπογράμμισε την εμπιστοσύνη και την έμπνευση που βρήκε στην Γκρέμιο.
«Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τι ακριβώς θα γίνει. Είναι πιθανό να γυρίσω, αλλά αυτά είναι θέματα που τα χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. Όλα θα ξεκαθαρίσουν στη συνάντηση που θα γίνει τις επόμενες εβδομάδες ανάμεσα στον εκπρόσωπό μου και τον Παναθηναϊκό», δήλωσε αρχικά σχετικά με τις διαπραγματεύσεις της Γκρέμιο με τους «πράσινους» και συνέχισε: «Εδώ στη Βραζιλία έχω βρει ξανά την εμπιστοσύνη που μου έλειπε. Νομίζω τα πηγαίνω καλά και αν θυμάστε, είχα δηλώσει πριν φύγω από την Ελλάδα ότι φέτος θα είναι η χρονιά μου. Να, λοιπόν, που βγήκα αληθινός. Είμαι χαρούμενος εδώ».

Στο ενδεχόμενο επιστροφής ο «Γκάμπι» σε καμία περίπτωση δεν ήταν αρνητικός, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι η οικογένειά του θα τον ήθελε στη Βραζιλία. «Τα δικαιώματά μου ανήκουν στον Παναθηναϊκό. Οπότε εξαρτάται από την ομάδα το μέλλον μου. Αν με θέλουν πίσω δεν έχω πρόβλημα να γυρίσω. Αγαπάω το κλαμπ, τους φιλάθλους, ζήσαμε υπέροχες στιγμές με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου. Αυτά είναι πράγματα που δεν μπορώ να ξεχάσω ποτέ. Δεν θα είχα πρόβλημα να επιστρέψω, αλλά η οικογένειά μου θα με ήθελε εδώ. Τώρα το τι θα γίνει, θα το δούμε μέσα στον Μάιο».

http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...