Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Ματέος: «Μαθαίνω πολλά στην ΑΕΚ»

Για τις εμπειρίες του στην ΑΕΚ μίλησε ο Νταβίντ Ματέος. Ο Ισπανός αμυντικός τόνισε ότι μαθαίνει πολλά στην Ένωση, ενώ αναφέρθηκε και στο τελικό του Κυπέλλου αλλά και στα πλέι-οφ.

«Μαθαίνω πολλά στην ΑΕΚ. Μιλάμε για άλλο τύπο ποδοσφαίρου και κουλτούρας και στην ομάδα και στον κόσμο. Οι οπαδοί μας είναι πολύ παθιασμένοι. Με βοηθά πολύ αυτή η εμπειρία για να γίνω πιο ώριμος, να μάθω. Έχω δίπλα μου παίκτες που έχουν παίξει σε ομάδες, όπως η Ρόμα (Δέλλας), ο Παναθηναϊκός (Λυμπερόπουλος), παίκτες σημαντικούς. Κι επίσης έχω ένα μεγάλο προπονητή, τον Μανόλο Χιμένεθ, ο οποίος ήταν σε μία σπουδαία ομάδα, τη Σεβίλλη», δήλωσε ο Ισπανός αμυντικός στον ραδιοφωνικό σταθμό Cadena Cope.

Όσο για τον επερχόμενο τελικό με τον Ατρόμητο, σημείωσε πως «… δεν τελειώνει η χρονιά μας με το Κύπελλο. Έχουμε ένα σημαντικό ματς το Σάββατο και μετά άλλα έξι παιχνίδια, στα οποία παίζουμε το "εισιτήριο" για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ».

Ο Ματέος αναφέρθηκε και στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας από τη Ρεάλ Μαδρίτης. «Είμαι περήφανος που ανήκω στη Ρεάλ Μαδρίτης και είμαι οπαδός της. Είχα την τύχη να παίξω στο ματς με τη Λεβάντε και αισθάνομαι ότι συμμετείχα κι εγώ στον τίτλο που πήρε η Ρεάλ. Δεν ξέρω αν θα πάρω μετάλλιο, αλλά υποθέτω πως ναι, αφού είχα χρόνο συμμετοχής στην πορεία», τόνισε, ενώ υπεραμύνθηκε της επιλογής του Ζοσέ Μουρίνιο να παρατάσσει την ομάδα του με αμυντικούς προσανατολισμούς.

«Είναι πιο αποτελεσματικό το σύστημα με τα τρία αμυντικά χαφ σε σχέση με την επιθετικογενή τακτική που είχε στο 5-0 στο "Καμπ Νου". Πιστεύω ότι πρέπει να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα η Ρεάλ την Τετάρτη, γιατί η ρεβάνς στη Βαρκελώνη θα είναι δύσκολη. Όλοι θυμόμαστε τι έγινε στον πρώτο γύρο εκεί. Δεν ήμουν στην αποστολή, το είδα από το σπίτι και ήμουν χάλια».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...