Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Γκετσεβίτσιους: "Ηρθα σε μεγάλη ομάδα"

Τον Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους υποδέχθηκε χθες ο Ολυμπιακός. Ο Λιθουανός «μπόμπερ» πήρε άδεια από την Εθνική της χώρας του με την οποία προετοιμάζεται εν όψει Ευρωμπάσκετ για να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους Ερυθρόλευκους.
Ο πρώην παίκτης της Λιέτουβος Ρίτας αφίχθη λίγο μετά τις 14:30 το μεσημέρι στο «Ελ. Βενιζέλος» και στις πρώτες του δηλώσεις φάνηκε ιδιαίτερα χαρούμενος για την πρώτη του εμπειρία εκτός Λιθουανίας.

 «Ηρθα σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης και είμαι ενθουσιασμένος. Εγώ καλούμαι να αποδείξω πολλά αφού παίζω για πρώτη φορά μακριά από την πατρίδα μου και είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα μου», τόνισε ο 23χρονος γκαρντ, που έπλεξε (και αυτός) το εγκώμιο του Βασίλη Σπανούλη.

«Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον Ντούσαν Ιβκοβιτς αλλά θα το κάνω σύντομα. Εγώ μπορώ να δώσω αξιόπιστο σουτ από την περιφέρεια και καλό παιχνίδι πικ εν ρολ. Ξέρω ότι δίπλα μου θα έχω έναν από τους καλύτερους γκαρντ στην Ευρώπη, τον Σπανούλη, και αυτό θα κάνει τη ζωή μου πιο εύκολη».

Ο Γκετσεβίτσιους ρωτήθηκε και για τα νέα δεδομένα που θα συναντήσει φέτος στον Ολυμπιακό με το νεανικό ρόστερ και το μειωμένο μπάτζετ και απάντησε: «Τα πάντα κρίνονται στο παρκέ. Εμένα δεν με ενοχλεί αυτό. Αλλωστε οι νεαροί παίκτες κάνουν καλύτερη δουλειά γιατί έχουν μεγαλύτερο κίνητρο. Το ίδιο θα κάνω και εγώ και σίγουρα όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό για την ομάδα».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην σημερινή έκδοση της Εξέδρας Των Σπορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...