Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΠΑΟΚ: Ο Κλάους, η αύρα του Γκαρσία και οι φιλοδοξίες

Ο νεαρός στόπερ του ΠΑΟΚ, Χρήστος Ιντζίδης, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που περιμένει να πάρει ώστε να καθιερωθεί στον "Δικέφαλο"

Ο 19χρονος αμυντικός του ΠΑΟΚ, Χρήστος Ιντζίδης, μίλησε στο "Αθλητικό Metropolis" για τη νέα χρονιά και τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

Αρχικά μίλησε για τα σωματικά του προσόντα: "Αυτό μπορούν να το πουν οι προπονητές. Εγώ πρέπει να δουλέψω και προχωράω" και συνέχισε αναφερόμενος στη χθεσινή προπόνηση που έγινε μπροστά στον κόσμο του "Δικεφάλου":

"Είναι η δεύτερη φορά που το ζω αυτό γιατί ήμουν και στην περσινή πρώτη. Είναι φοβερό συναίσθημα. Αισθάνθηκα πολύ όμορφα
".

Για τις θέσεις που μπορεί να αγωνιστεί: "Στην ηλικία μου στο εξωτερικό έχουν καθιερωθεί στις ομάδες τους. Είμαι στόπερ, αλλά πέρυσι στην προετοιμασία ο Μπόλονι με έβαζε αμυντικό χαφ. Εγώ είμαι στόπερ, αλλά μπορώ να βοηθήσω όπου μου ζητηθεί από τον προπονητή".
Για τη συνεργασία του με τους ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας και για τον παίκτη που του έχει κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση: "Ο Κοντρέρας ήταν ο αγαπημένος μου και τώρα μου αρέσει ο Σαλπιγγίδης και σαν άνθρωπος και σαν ποδοσφαιριστής. Με τον Κοντρέρας είχαμε κάνει προπονήσεις πρόπερσι που ήταν σαν μάθημα. Μου έκανε εντύπωση η απίστευτη ηρεμία που είχε και ήταν ο καλύτερος σέντερ μπακ που έχει έρθει στην Ελλάδα. Παίζοντας με αυτούς τους παίκτες μόνο καλά πράγματα μπορείς να κερδίσεις".
Για την άποψή του όσον αφορά τους Αθανασιάδη και Γκαρσία: "Αντικειμενικά ο Κλάους είναι ο πιο επικίνδυνος επιθετικός. Από την άλλη ο Γκαρσία κρατάει ένα κέντρο μόνος του. Είχα παίξει δίπλα του στην περυσινή προετοιμασία. Έχεις την αίσθηση ότι θα σε καλύψει αν κάνεις λάθος. Έχει φοβερή αύρα".
Για τις μελλοντικές του βλέψεις: "Θέλω να πάρω ευκαιρίες, να πάω καλά και να καθιερωθώ στην ομάδα. Πιστεύω πως είναι ευκαιρία φέτος, δεν υπάρχουν λεφτά στην Ελλάδα και θα κοιτάξουν στις ακαδημίες. Στο εξωτερικό το κάνουν λόγω φιλοσοφίας, ενώ στην Ελλάδα αναγκαστικά".
Για το που καταλογίζει τη μη χρησιμοποίησή του την περσινή σεζόν: "Η συγκυρία ήταν τέτοια. Ήταν όλες οι θέσεις πλήρεις, αλλά ευελπιστώ σε κάτι καλό για φέτος", ενώ ολοκληρώνοντας απάντησε σε ερώτηση για το αν ο νέος τεχνικός του ΠΑΟΚ Θα εμπιστευθεί παίκτες από τις ακαδημίες: "Ο Γιώργος Δώνης το έχει δείξει αυτό στον Ατρόμητο".Ο 19χρονος αμυντικός του ΠΑΟΚ, Χρήστος Ιντζίδης, μίλησε στο "Αθλητικό Metropolis" για τη νέα χρονιά και τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...