Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Το συγκινητικό αντίο του ΝτελΠιέρο

Συναισθηματικά φορτισμένος και μέσω επιστολής ο “θρύλος” της Γιουβέντους, Αλεσάντρο Ντελπιέρο ανακοίνωσε πως σταματάει να φοράει την φανέλα της μεγάλης του αγάπης.


Αναλυτικά η επιστολή του Αλεσάντρο Ντελπιέρο:

«Τελειώνει εδώ, το συμβόλαιό μου με τη Γιουβέντους λήγει σήμερα. Δεν αποτελεί νέο, αλλά το να ξέρω ότι είναι επίσημο, έχει αντίκτυπο σε μένα. Δεν είναι στιγμή λύπης, δεν υπάρχουν παράπονα ή νοσταλγία. Όχι πια. Και αυτό γιατί είχα χρόνο να σκεφτώ όλα όσα έγιναν στην τελευταία μου μπιανκονέρι σεζόν, πηγαίνοντας ακόμα πιο πίσω και αναβιώνοντας την σπουδαιότερη ομάδα που θα μπορούσα να ονειρευτώ.

Όλες οι αναμνήσεις, οι χαρές, οι θρίαμβοι και -για να είμαι ειλικρινής- κάποιες πρόσφατες στιγμές πικρίας. Σήμερα όλες αυτές οι εικόνες περνούν μπροστά από τα μάτια μου και σε ένα συγκεκριμένο σημείο θολώνουν και γίνονται η τρομερή εικόνα του τελευταίο παιχνιδιού μου στο Τορίνο. Αυτή είναι η φωτογραφία που εμπεριέχει τα πάντα, η ανάμνηση που θέλω πάντα έχω μαζί μου, αυτή που από τις 13 Μαΐου τυπώθηκε στην καρδιά μου. Δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Λίγο πριν φύγω για διακοπές, άδειασα το ντουλαπάκι μου στο Βινόβο και φεύγοντας από τον αγωνιστικό χώρο σταμάτησα εκεί που για πολλούς μήνες με περιμένατε, ελπίζοντας για μια φωτογραφία, ένα αυτόγραφο ή απλά ένα γεια... κάτω από χιόνι, πάγο, βροχή, καυτό ήλιο. Αλλά αυτή τη φορά είμαι εγώ αυτός που σας χαιρετάω και σας ευχαριστώ, όπως κάνατε εσείς μαζί μου Οι παίκτες περνούν, αλλά η Γιουβέντους παραμένει. Οι συμπαίκτες μου παραμένουν, στους οποίους εύχομαι τα καλύτερα και πάντα θα τους επευφημώ. Πάνω από όλα, αυτό που μένει είναι οι οπαδοί, εσείς που είστε η Γιουβέντους.

Αυτή η φανέλα που φόρεσα και πάντα θα αγαπώ, που παθιάστηκα και σεβάστηκα, χωρίς αθετήσεις και εκπτώσεις. Είμαι χαρούμενος που άλλοι μετά από εμένα μπορούν να φορέσουν αυτή τη φανέλα και πάνω από όλα το '10' το οποίο είχε πάντα το όνομά μου πάνω του,από τότε που ξεκίνησαν να τυπώνονται ονόματα στις μπιανκονέρι φανέλες.

Είμαι χαρούμενος για οποιοδήποτε θα την φορέσει την επόμενη χρονιά και επίσης γιατί στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο, κάποιος ονειρεύεται να τη βάλει. Θα είμαι περήφανος αν κάποιος θελήσει να ακολουθήσει τα βήματά μου, όπως ονειρεύτηκα εγώ να κάνω με άλλους πρωταθλητές, άλλα παραδείγματα, άλλους θρύλους. Από αύριο, δεν θα είμαι πια παίκτης της Γιουβέντους, αλλά πάντα θα είμαι ένας από εσάς. Τώρα μια νέα περιπέτεια ξεκινά και είμαι τόσο ζεστός όσο πριν από 19 χρόνια.

Εις το επανιδείν. Σας ευχαριστώ για όλα.

Αλεσάντρο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...