Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Παπαδόπουλος: «Εμεινα στη Σάλκε γιατί θα βελτιωθώ»

Τους λόγους που τον οδήγησαν να αρνηθεί την πρόταση της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης και να παραμείνει στη Σάλκε εξήγησε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος.

Ο διεθνής αμυντικός μιλώντας στον «NovaΣΠΟΡ FM 94.6» τόνισε πως στη γερμανική ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να βελτιωθεί και να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Ο 20χρονος άσος παραδέχτηκε πως έχει δεχτεί πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου του από την Σάλκε, ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πρόκριση της Εθνικής στο Μουντιάλ του 2014.

Οι δηλώσεις του Κυριάκου Παπαδόπουλου:
Για την πρόταση της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης: «Ομολογώ ότι ήταν τιμή να έχω μια τόσο μεγάλη πρόταση από έναν μεγάλο σύλλογο. Και μάλιστα με τέτοιες οικονομικές απολαβές που θα έλυνα το πρόβλημα της ζωής μου και της οικογένειάς μου. Αποφάσισα όμως να μείνω στη Σάλκε μετά από συζήτηση με την οικογένειά μου και νομίζω ότι πήρα και την σωστή απόφαση. Νιώθω τέλεια στη Σάλκε και είναι σαφώς καλύτερο πρωτάθλημα το γερμανικό πρωτάθλημα από αυτό της Ρωσίας. Στη Γερμανία έμεινα γιατί θα βελτιωθώ και γιατί όχι αργότερα να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου.

»Όλα τα σκέφθηκα. Ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ήταν και πολλά τα λεφτά. Πολλοί ποδοσφαιριστές θα πήγαιναν. Δεν θα ήταν όμως η καλύτερη εξέλιξη για εμένα. Πιστεύω σε εμένα και στις δυνατότητές μου και νομίζω ότι δεν θα ήταν το σωστό τάιμινγκ να φύγω από τη Γερμανία και να πάω στη Ρωσία. Είναι καλό που παραμένω στη Γερμανία. Το μέλλον δεν το σκέφτομαι, όπως και το που θα είμαι το επόμενο καλοκαίρι. Σκέφτομαι τη Σάλκε και πως θα δίνω σε κάθε παιχνίδι τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα μου».

Για την πρόταση ανανέωσης που δέχθηκε από τη Σάλκε: «Ναι μου έχει γίνει πρόταση. Και νομίζω ότι τις επόμενες ημέρες θα κληθώ από τη διοίκηση».

Για τη βελτίωση που είχε ως παίκτης της Σάλκε: «Δεν μπορώ να πω. Απλά βελτιώνεσαι μέσα από τα παιχνίδια. Η προπόνηση είναι αλήθεια πως δεν αρκεί. Οι Γερμανοί πρέπει να παραδεχθούμε πως είναι αξιοκρατικοί. Αν είσαι καλός και το αξίζεις θα παίζεις. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Όταν αποφασίσεις να πας στο εξωτερικό πρέπει πραγματικά να το έχεις πάρει απόφαση. Όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό ήμουν ένας άγνωστος. Πίστευα όμως σε εμένα και είπα ότι θα πάω να δουλέψω και θα αγωνιστώ».

Για την κόντρα της Ελλάδοας με την Γερμανία: «Την αισθάνομαι κάθε ημέρα. Είναι... κάπως απέναντί μας. Κακά τα ψέματα. Έμενα όμως με αγαπούν, με εκτιμούν και με σέβονται. Και εγώ μέσω των εμφανίσεών μου προσπαθώ να δείξω ότι οι Έλληνες είμαστε δυνατοί».
Για την κλήρωση του Τσάμπιονς Λιγκ:

«Δεν θα ήθελα να κληρωθούμε με τον Ολυμπιακό. Δεν με ενδιαφέρει από εκεί και πέρα».
Για την Εθνική: «Έχουμε κάνει ένα καλό όνομα με την Εθνική. Ναι θα περάσουμε στο Μουντιάλ και θα συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις».

Για τον Καραγκούνη: «Ο Κάρα είναι ο αρχηγός. Είναι τεράστια προσωπικότητα. Θα ήθελα να είναι δίπλα μας. Ο Καραγκούνης και ο Κατσουράνη είναι πολύ σημαντικοί στην ομάδα. Μας βοηθούν και όταν χρειάζεται αυτοί μιλούν... Εμένα με βοηθούν πάρα πολύ και με ανεβάζουν ψυχολογικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...