Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Παπασταθόπουλος: "Το μυαλό μου στη Βέρντερ"

Η Βέρντερ Βρέμης και η μάχη που δίνει για την παραμονή είναι το μόνο που σκέφτεται ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Ο Έλληνας αμυντικός μίλησε στη "Bild" για την ομάδα του, η οποία ξεκαθάρισε πως είναι και η προτεραιότητά του.

"Οι παίκτες πρέπει να δίνουμε το 100% μας σε κάθε παιχνίδι, αυτή είναι η δουλειά μας. Όσον αφορά την τακτική αυτό εξαρτάται από τον προπονητή. Στόχος μας για τις τελευταίες αγωνιστικές είναι να καταφέρουμε να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε. Η κατάσταση είναι δύσκολη , αλλά με νίκες μπορούμε να τα καταφέρουμε" είπε και προσέθεσε:
"Προς το παρόν αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ολοκληρωθεί η σεζόν. Έπειτα θα υπάρξουν συζητήσεις με τον προπονητή και τον μάνατζερ. Ακόμη, δεν έχω έρθει σε επαφή με κανέναν σύλλογο. Το μυαλό μου βρίσκεται αποκλειστικά στη Βέρντερ και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό".
Όσο για το φημολογούμενο ενδιαφέρον της Φιορεντίνα είπε: "Αρκετοί σύλλογοι ενδιαφέρονται για πολλούς παίκτες, έχω ακόμη τρία χρόνια συμβόλαιο με τη Βέρντερ. Τώρα το θέμα μας είναι ότι βρισκόμαστε σε μία δύσκολη κατάσταση την οποία πρέπει να λύσουμε. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η ομάδα θα πέσει κατηγορία, αλλά αυτό θα το αποφύγουμε μόνο αν γρήγορα αλλάξουμε το κλίμα".
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...