Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Δώνης: "Επιθυμία του Σαββίδη να αποχωρήσω"

Για το διαζύγιό του με τον ΠΑΟΚ αλλά και τα όσα ζητάει από τον "Δικέφαλο" μίλησε ο Γιώργος Δώνης.

"Με πληροφόρησαν πως επιθυμία του Ιβάν Σαββίδη ήταν να αποχωρήσω από τον ΠΑΟΚ καθώς το κλίμα ήταν εχθρικό για μένα και η κατάσταση στη Θεσσαλονίκη έκρυθμη Τους είπα πως δεν προτίθεμαι να παραιτηθώ καθώς θέλω να συνεχίσω στον πάγκο του ΠΑΟΚ αρκεί αν έχω την απαιτούμενη ασφάλεια, γιατί όλοι γνωρίζετε σε τι εχθρικό κλίμα δούλευα και τι επιθέσεις δεχόμουν κατά καιρούς.

Πείτε μου ποιος επαγγελματίας μπορεί να  εργαστεί κατά αυτόν τον τρόπο; Στην ουσία με εξώθησαν στην παραίτηση. Έτσι και εγω δεν ζητάω τίποτα παραπάνω απ΄όσα δικαιούμαι. Ζητάω την αποζημίωσή για μένα και τους συνεργάτες μου".

Για το αν είναι ενήμερος για την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: "Είμαι ενήμερος. Δεν θέλω να οδηγηθεί η κατάσταση στα άκρα. Αλλά το βλέπω να ακολουθούμε την δικαστική οδό".

Για το αν θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη για μια κατ' ιδίαν συζήτηση με τους ανθρώπους του Δικεφάλου: "Είμαι στην Αθήνα και δεν προτίθεμαι προς το παρόν να ανέβω πάνω. Είναι θέματα που θα λυθούν από τους εκπροσώπους και τους δικηγόρους μας".

Για την γεύση που του αφήνει η εμπειρία του στον ΠΑΟΚ: "Είναι πικρή αλλά δεν θέλω να κρατήσω τα άσχημα, είμαι άνθρωπος αισιόδοξος και ξέρω ότι έτσι είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...