Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Κέρκυρα: «Τέλος» ο Μπάντοβιτς

Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της Κέρκυρας αποτελεί ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. Η μέτρια πορεία της ομάδας και το γεγονός πως οι «Φαίακες» δεν έχουν σημειώσει ακόμη νίκη στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας οδήγησαν στη λύση της συνεργασίας με τον 42χρονο τεχνικό. «Αφήνω την ομάδα σε ένα πολύ καλό κλίμα, δουλεμένη σε όλα τα κομμάτια», δήλωσε ο ίδιος.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
«Η ΠΑΕ ΑΟ Κέρκυρα ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον κ. Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. Τον προπονητή, που συνέδεσε το όνομά του με τη μεγαλύτερη στιγμή στην ιστορία της ομάδας, την περσινή, πρώτη εξασφάλιση της παραμονής της στη Super League. Η διοίκηση και όλοι οι άνθρωποι του ΑΟ Κέρκυρα ευχαριστούν θερμά τον κ. Μπάντοβιτς για τη σημαντική προσφορά του στην ομάδα και του εύχονται από καρδιάς καλή συνέχεια και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του».
Ο πρώην -πλέον- τεχνικός της ομάδας προέβη στην ακόλουθη δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου:
«Αποφασίζω να αποχωρήσω από την ομάδα, παρ’ όλη τη στήριξη του κ. Λιμπάντση και του κ. Λυράκη προς το πρόσωπό μου. Ο χαρακτήρας που διαμόρφωσα από παιδί, το ήθος και η προσωπικότητά μου, μου υποδείκνυαν πάντα να σέβομαι συνεργασίες και ανθρώπους.
Έτσι και τώρα, σ’ αυτό το πλαίσιο, επιλέγω να πάρω μια απόφαση, με στόχο να προσφέρω αυτό το “κάτι”, που μπορεί να ταρακουνήσει την ομάδα, βάζοντάς την –και ειδικά τους παίκτες- πάνω από προσωπικά συμφέροντα. Γιατί η συνεργασία μου με τον ΑΟ Κέρκυρα ήταν πάντοτε πάνω από συμβόλαια και χρήματα.
Γι’ αυτή τη συνεργασία θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ’ την καρδιά μου τους κ. Λιμπάντση και Λυράκη. Εύχομαι, ειλικρινά, στην καριέρα μου να συνεργάζομαι με ανθρώπους σαν κι αυτούς.
Έχω περάσει δύο φορές από τον ΑΟ Κέρκυρα, ως βοηθός και πρώτος προπονητής, σημειώνοντας ισάριθμες επιτυχίες, εκ των οποίων η μία, υπήρξε η παραμονή, για πρώτη φορά στην ιστορία του, στη Super League. Και, παράλληλα, καταφέρνοντας να παίξει ωραίο ποδόσφαιρο, αποκτώντας το προσωπικό του στίγμα και χαρακτήρα.
Αφήνω την ομάδα σε ένα πολύ καλό κλίμα, δουλεμένη σε όλα τα κομμάτια της τακτικής, με εξαιρετική φυσική κατάσταση και οργανωμένη σε όλους τους τομείς. Ώστε ο επόμενος προπονητής να έχει όλες τις προϋποθέσεις να φέρει τα αποτελέσματα, το μόνο που μας έλειψε, και να ανατρέψει τη βαθμολογική κατάσταση.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου. Τους οποίους θεωρώ, πλέον, φίλους μου, καθώς, με τους περισσότερους δουλέψαμε μαζί για δεύτερη φορά. Αλλά και τον κόσμο της Κέρκυρας, για όλη τη στήριξη, που μου παρείχε.
Αυτή η ομάδα έχει πολύ ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και θα αισθάνομαι πάντα μέλος της μεγάλης, ωραίας οικογένειας, που λέγεται ΑΟ Κέρκυρα.
Εύχομαι και πιστεύω ότι, στην πορεία της σεζόν, όλα θα πάνε καλά. Και η ομάδα θα πετύχει τους στόχους της. Το επιτελείο μου θα παραμείνει στην ομάδα, μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης μου, στη διάθεση του οποίου και θα βρίσκομαι, ανά πάσα στιγμή, για ο,τιδήποτε χρειαστεί. Γιατί πάνω απ’ όλους και απ’ όλα, βρίσκεται ο ΑΟ Κέρκυρα…»
Πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...