Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Σπανούλης: «Απολαμβάνω το μπάσκετ στον Ολυμπιακό»

«Ολοκληρώνεται μία εξαιρετική χρονιά. Χτίσαμε μία ομάδα από την αρχή, ο κόουτς και οι πρόεδροι, πιστέψαμε σε αυτή. Όλα αυτά έχουν γίνει μέσα από πολλή δουλειά, μέσα από δύσκολες βραδιές», δήλωσε ο διεθνής γκαρντ.

«Αυτή η ομάδα έπαιζε τελικούς όλη την χρονιά με την πλάτη στον τοίχο συνεχώς και αυτό μας έχτισε χαρακτήρα. Δεν θυμάμαι ομάδα με τέτοια βελτίωση μέσα σε μία σεζόν», πρόθεσε ο αρχηγός του Ολυμπιακού, πλέκοντας το εγκώμιο του προπονητή του: «Είμαστε πολύ τυχεροί που είχαμε τον κόουτς μαζί μας. Είμαι περήφανος που έπαιξα με αυτούς τους συμπαίκτες και τους προπονητές... Αυτή να είναι η αρχή για να πάρουμε και άλλες κούπες».

Για την εικόνα του Ολυμπιακού στην αρχή της περιόδου, παραδέχθηκε ότι «πολλοί δεν μας υπολόγιζαν ούτε για το top 16… Δεν ξέρω ομάδα που με τέτοιες μειώσεις και με δημιουργία ομάδας από το μηδέν να έχει κάνει κάτι ανάλογο. Τώρα είναι η στιγμή να τη στηρίξουμε. Αυτός ο κορμός και το τεχνικό τιμ πρέπει να μείνουν στην ομάδα για να έρθουν και άλλες επιτυχίες. Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε δίπλα μας τον κόουτς. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος που μπορεί να κάνει τέτοια πράγματα με τέτοιο μπάτζετ. Δουλέψουμε σκληρά από την αρχή. Τον ακούσαμε και είμαι πολύ περήφανος».

Όσο για το αν ήταν δύσκολη επιλογή η αλλαγή «στρατοπέδου», έστειλε το δικό του μήνυμα: «Δύσκολο ήταν για σας που κάνετε κριτική. Για μένα ήταν εύκολα γιατί ήταν μία συνειδητοποιημένη επιλογή. Εγώ είμαι χαρούμενος δύο χρόνια και απολαμβάνω το μπάσκετ. Οι ήττες πολλές φορές είναι πιο σημαντικές από τις νίκες και από τους τίτλους και σε μαθαίνουν πράγματα. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέλος της ομάδας αυτής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...