Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Στόχος η επόμενη σεζόν για τον Γκαλέτι

Να είναι έτοιμος στην αρχή της νέας σεζόν να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Ολυμπιακό προσπαθεί ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, όπως τόνισε σε εκδήλωση χορηγού εταιρείας.
«Με κάθε τρόπο προσπαθώ να είμαι δίπλα στην ομάδα», τόνισε ο Αργεντινός ο οποίος ευχαρίστησε τον κόσμο -για άλλη μία φορά- για την υποστήριξή του.

Περίπου 250 άτομα βρέθηκαν στο κατάστημα χορηγού για να δουν από κοντά τον Λουτσιάνο Γκαλέτι. Ο Αργεντινός υπέγραψε αυτόγραφα και φανέλες και για άλλη φορά εμφανίστηκε συγκινημένος για την συμπαράσταση του κόσμου.

«Ευχαριστώ πολύ, για άλλη μια φορά γιατί βρέθηκε και εδώ. Όπου κι αν πάω με ακολουθεί, με στηρίζει και μου δίνει μεγάλη δύναμη για τη συνέχεια», τόνισε ο Αργεντινός του Ολυμπιακού.

Την επιστροφή του στην δράση ο Γκαλέτι δεν μπόρεσε να την τοποθετήσει με ακρίβεια χρονικά αλλά ξεκαθάρισε ότι προσπαθεί να είναι έτοιμος τη νέα σεζόν.

«Δεν γνωρίζω ακριβώς το πότε ακριβώς θα επιστρέψω, αλλά παλεύω καθημερινά έτσι ώστε να είναι απόλυτα έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα στην νέα αγωνιστική σεζόν», δήλωσε και κατέληξε:
«Δεν μπορώ να αγωνιστών τώρα. Αλλά παρόλα αυτά προσπαθώ με κάθε τρόπο να είμαι κοντά στην ομάδα και στους συμπαίκτες μου. Κάθε μέρα είμαι στις προπονήσεις, δίπλα στους παίκτες, ακολουθώ την ομάδα στα ταξίδια και στην αποστολές και προσπαθώ να βοηθήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...