Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

«Παύω να ασχολούμαι με τον Ηρακλή»

Την απόφαση πως αποσύρεται από τη διοίκηση του Ηρακλή ανακοίνωσε ο Ανδρέας Παντελή, μέσω της «SportDay». Ο πρώην (;) πρόεδρος του «Γηραιού» τόνισε πως δεν μπορεί να ασχοληθεί άλλο με την ομάδα, αφού «δεν μπόρεσα να ενώσω τον Ηρακλή».

«Ζήτησα να μου απαντήσουν μέχρι την Παρασκευή αν θέλουν ο Ηρακλής να παίξει στην δεύτερη κατηγορία. Δεν μου απάντησαν. Οπότε παύω να ασχολούμαι, διότι δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να το κάνω.

Εγώ ήμουν ξεκάθαρος. Τους είπα με λεπτομέρειες ποιος είναι ο τρόπος για να παίξει ο Ηρακλής στη Football League. Κάποιοι χρησιμοποιούν ως δικαιολογία την διπλή ονομασία που θα έχει. Δεν θέλουν να δουν τα οφέλη. Η Β’ κατηγορία είναι μια ανάσα από τη Σούπερ Λίγκα, η Δ’ Εθνική έναν αιώνα.

Ακόμα μια φορά επικρατούν οι λανθασμένες απόψεις και κάποιοι βιάζονται να τον καταδικάσουν στην τέταρτη κατηγορία. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ενώσω τον Ηρακλή, γι’ αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω. Ας το κάνει όποιος μπορεί. Εγώ είχα έτοιμη λύση και μπορούσα να τον επαναφέρω σύντομα εκεί που του αξίζει» δήλωσε ο επιχειρηματίας.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...