Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Λούκας: «Είμαι ευτυχισμένος στον ΠΑΟΚ»

Δικαιωμένος για την απόφασή του να φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ δήλωσε ο Λούκας Πέρεθ. Ο Ισπανός μέσος μίλησε για τη μέχρι τώρα παρουσία του στον "Δικέφαλο του Βορρά" ενώ αναφέρθηκε και στις αναμετρήσεις με την Μπενφίκα για τη φάση των "32" του Europa League.


Οι δηλώσεις του Λούκας στη NOVA:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από την επιλογή μου να έρθω στη Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ, ενώ σε γενικές γραμμές νιώθω ανάλογα κι από αυτά που έχει προσφέρει η παρουσία μου στην ομάδα μέχρι τώρα».

Η εκτός έδρας αναμέτρηση με την Καλλονή ήταν η καλύτερή σου παρουσία ως τώρα στο ελληνικό πρωτάθλημα;

«Ομολογουμένως ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, κυρίως επειδή καταφέραμε να κερδίσουμε μια αναμέτρηση που έτσι όπως ξεκίνησε φάνηκε πολύ δύσκολο να συμβεί αλλά η ουσία είναι να μπορώ να βοηθάω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα μου σε κάθε αγώνα».

Υπάρχει εξήγηση για τη διαφορά της απόδοσης από αγώνα σε αγώνα, έχει να κάνει μόνον με τη δυναμική του αντιπάλου ή εξαρτάται κι από άλλες παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τον ΠΑΟΚ;

«Οχι, είναι προφανές πως το ποδόσφαιρο έχει να κάνει και με τον εκάστοτε αντίπαλο. Ο κάθε αντίπαλος προσπαθεί να κάνει τη ζωή δύσκολη του ΠΑΟΚ, είμαστε ο ΠΑΟΚ, όλες οι ομάδες θέλουν να μας κερδίσουν. Το μόνο που μπορώ να πω είναι να επαναλάβω πως όταν παίζεις απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα προσπαθείς για το καλύτερο κι εμείς είμαστε μεγάλη ομάδα».

Συμπληρώνεις έξι μήνες στον ΠΑΟΚ, πώς αισθάνεσαι, νιώθεις δικαιωμένος για την επιλογή σου;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος όχι μόνον από τη ζωή μου στην καθημερινότητα της ομάδας αλλά εν γένει κι από τη ζωή τη δική μου και της οικογενείας μου στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Οχι μόνο εγώ αλλά κι η οικογένειά μου είναι ενθουσιασμένοι από τη ζωή εδώ, καθώς συναντήσαμε μια κουλτούρα που δεν απέχει πολύ από τη χώρα την οποία προέρχομαι, την Ισπανία».

Κατά συνέπεια;

«Φυσικά, από την πρώτη ημέρα που ήρθα εδώ, που έπαιξα μ' αυτήν την ομάδα, μπροστά σ' αυτόν τον κόσμο, ακόμη - ακόμη από το ενδιαφέρον που είχε δείξει ο ΠΑΟΚ για μένα... Ηταν μια πολύ καλή απόφαση κι είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ».

Η επόμενη δυσκολία στο ευρωπαϊκό ταξίδι ακούει στο όνομα Μπενφίκα

«Ήταν μια δύσκολη κλήρωση, άλλωστε όλες οι ομάδες που ήταν στην κληρωτίδα ήταν δύσκολες. Η Μπενφίκα όμως είναι μια ιστορική ομάδα κι εμείς θα πρέπει να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα στην Τούμπα, στον πρώτο αγώνα για να έχουμε τύχη».

Και πριν από την κλήρωση, ένας συμπαίκτης σου ο Βίτορ, είχε ευχηθεί να βρει την πρώην ομάδα του στο διάβα του. Όπερ κι εγένετο...

«Επειδή στην κλήρωση απουσίαζε, μιλήσαμε αμέσως μετά στο τηλέφωνο και μου είχε μεταφέρει την ικανοποίησή του επειδή θα έχει την ευκαιρία να δείξει σε μια πρώην ομάδα του που δεν τον ήθελε να δείξει τί μπορεί να κάνει εναντίον της».

Πηγή: pamesports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...