Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

“Ανατριχιάζω όταν σκέφτομαι τον κόσμο της ΑΕΚ”

Συγκινημένος ο Αλεσάντρε Σοάρες μιλάει στο Sport24.gr για το δέος που ένιωθε στο ΟΑΚΑ με την κόσμο της ΑΕΚ, θυμάται ένα σπαρταριστό περιστατικό και αποκαλύπτει τα λόγια του Φερνάντο Σάντος, ενώ ετοιμάζεται να δει Μουντιάλ με Ελλάδα.


Ωραίος τύπος, αυθόρμητος, έξω καρδιά. Ο Αλεσάντρε Σοάρες δεν ξεχνά την Ελλάδα, την Καλαμάτα, τον ΟΦΗ, την ΑΕΚ, τον κόσμο της “Ένωσης”, το ποδοσφαιρικό παραμύθι που βίωσε χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την γενέτειρα του.


Τα ελληνικά του παραμένουν σε καλό επίπεδο. Στάζει μέλι για την χώρα μας, την οποία θεωρεί δικαιολογημένα δεύτερη πατρίδα του.

 δώ ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά φτάνοντας στο σημείο να εξελιχθεί χάρη στη σκληρή δουλειά σε γκολτζή της “Ένωσης” σε μία εποχή όπου οι προβλέψεις για την ΑΕΚ ήταν δυσοίωνες.

“Αν συνεργαζόμουν με τον Φερνάντο Σάντος 3-4 χρόνια νωρίτερα ίσως έπαιζα σε μεγάλη ομάδα του εξωτερικού”. Αποθεώνει δικαιολογημένα τον Πορτογάλο τεχνικό.

Συγκινείται όταν ανακαλεί στη μνήμη του την ατμόσφαιρα που δημιουργούσαν 60.000 οπαδοί της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. “Αυτοί μας έδιναν δύναμη” λέει στο Sport24.gr.

Ο Αλεξ Σοάρες έκανε τον απολογισμό του για την εν Ελλάδι καριέρα του. Έχει μόνο καλά λόγια να πει απ'όπου και αν πέρασε.

Περιμένει πολλά από την εθνική Βραζιλίας στο Μουντιάλ, ενώ εκτιμά πως η Ελλάδα θα προκριθεί στη Β' Φάση περιμένοντας τον Κατσουράνη για να του κάνει πλάκα.

Η ΑΕΚ παραμένει στο DNA του, τονίζοντας πως με τον “Τίγρη” (σ.σ.:όπως αποκάλεσε τον Δημήτρη Μελισσανίδη) θα επιστρέψει σε δύο χρόνια εκεί όπου πραγματικά ανήκει.
Η Ελλάδα λείπει στον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή, όπως ομολογεί.

Βέβαια μου λείπει. Κάθε χρόνο ερχόμουν στην Ελλάδα, μόνο αυτό το καλοκαίρι δεν τα κατάφερα επειδή είχα δουλειές. Ανυπομονώ όμως να επιστρέψω από τη νέα χρονιά”.
Ο Σοάρες έφτασε στο peak της καριέρας του παίζοντας στην ΑΕΚ (2004/2006) προτού μετακομίσει στην Κύπρο. Δύο αξέχαστα χρόνια για τον ίδιο με απρόβλεπτα θετική πορεία.
“Την πρώτη χρονιά (2004/05) δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής. Η ομάδα περνούσε δύσκολες στιγμές και όλοι μας είχαν ξεγραμμένους. Αναρωτιόντουσαν αν θα μείνουμε στην κατηγορία. Παλέψαμε για το πρωτάθλημα και τερματίσαμε τρίτοι.

Στη δεύτερη σεζόν μου στην ΑΕΚ (2005/06) περίμενα να έρθει για μας κάτι περισσότερο. Ο κόσμος ήταν φανταστικός, μας έδινε ώθηση. Το ΟΑΚΑ ήταν γεμάτο. Τελικά φτάσαμε μέχρι την δεύτερη θέση”.

  Ο Φερνάντο Σάντος ήταν ο κορυφαίος τεχνικός που είχε στην καριέρα του. Μάλιστα αποκαλύπτει στο Sport24.gr τι του είχε εκμυστηρευτεί ο ομοσπονδιακός προπονητής.
Πρόκειται για ένα πολύ καλό άνθρωπο και πολύ καλό προπονητή. Προσωπικά έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από τον Φερνάντο Σάντος. Ήταν πολύ καλός απέναντι μου.
Αν τον είχα για προπονητή τρία-τέσσερα χρόνια νωρίτερα θα μπορούσα να φτάσω ακόμη ψηλότερα παίζοντας σε μεγάλη ομάδα του εξωτερικού.

Αυτό μου έλεγε και εκείνος. Μην ξεχνάς ήρθα μεγάλος στην ΑΕΚ, ήμουν 30-31 ετών. Υπήρχαν φορές που μου φώναζε και νευρίαζε, αλλά καλά έκανε.

Ήθελε το καλύτερο από μένα. Βελτιώθηκα ως παίκτης με τον Σάντος. Εκτός των άλλων είναι φοβερός στην τακτική”.

Από την ΑΕΚ του Σάντος, ο Σοάρες έχει τις καλύτερες αναμνήσεις.

  “Υπάρχουν πολλές ιστορίες αλλά ένα περιστατικό που ακόμη το θυμάμαι και γελάω. Μάλιστα όταν μιλάμε με τους υπόλοιπους πρώην συμπαίκτες μου στην ΑΕΚ (Zούλιο Σέζαρ, Ασουνσάο, Άλβες) αυτο είναι το πρώτο πράγμα που μου λένε.

Κάναμε προετοιμασία στην Ιταλία. Υπήρχαν τέσσερα τέρματα όπου έπρεπε να σπρώξουμε την μπάλα στα δοκάρια και να μαρκάρουμε.

Έγω όμως δεν είχα καταλάβει 'Τι κάνεις ρε; Που είναι η μπαλίδα;' μου φώναξε ο κόουτς εννοώντας το δοκάρι.

Μου μίλησε στα πορτογαλικά. Δεν άκουσα του μου είπε και νόμιζα εννοούσε μία παρεμφερή στα πορτογαλικά λέξη που σημαίνει ομορφιά. Τον ρώτησα τι εννοούσε και άρχισαν να γελάνε όλοι οι Βραζιλιάνοι παίκτες. Ακόμη και ο Σάντος έβαλε τα γέλια”.

Ο άλλοτε φορ της Ανόρθωσης ανατριχιάζει στη σκέψη και μόνο του γεμάτου από κόσμου ΟΑΚΑ. Η στιγμή που έμπαινε στον αγωνιστικό χώρο ήταν ιερή.

Φίλε δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τη στιγμή που μπαίναμε στο ΟΑΚΑ και έβλεπα το γήπεδο γεμάτο ΑΕΚτζήδες. Ήταν δύσκολες στιγμές και τότε για την ομάδα. Ξεκινούσαμε από το μηδέν. Όλοι έλεγαν πως θα πέσει η ΑΕΚ.

Η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική. Το σκέφτομαι και ανατριχιάζω. Είναι στιγμές που βλέπουν τα παιδιά μου στο DVD και μου σηκώνεται η τρίχα.

Υπήρχε απίστευτη στήριξη από τον κόσμο. Ήταν η δύναμη μας, μας έδιναν φτερά. Γινόμασταν πολύ δυνατοί. Οι περισσότεροι προερχόμασταν από μικρές ομάδες και δεν είχαμε συνηθίσει τέτοιες εικόνες. Ήταν κάτι φοβερό”.

  Από την καριέρα του σε Καλαμάτα, ΟΦΗ και ΑΕΚ έκανε μόνο φίλους. Ο Σταύρος Παπαδόπουλος ήταν ο άνθρωπος που τον έφερε στη χώρα μας. Οι καλύτερες αναμνήσεις...

“Κάθε μία ομάδα ήταν μία διαφορετική εμπειρία για μένα. Η Καλαμάτα ήταν η πρώτη ομάδα μου στην Ελλάδα.

Μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω τι μπορώ να πετύχω. Έκανα πολλούς φίλους εκεί. Ακόμα φιλοξενώ στη Βραζιλία Καλαματιανούς.

Με έχει φέρει ο τότε πρόεδρος Σταύρος Παπαδόπουλος. Ήρθε προσωπικά στη Βραζιλία και μου έκανε πρόταση να παίξω στην Καλαμάτα. Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ και σέβομαι. Μου φέρθηκαν πολύ καλά στην Καλαμάτα.

  Στον ΟΦΗ έκανα το βήμα παραπάνω. Ήταν μεγαλύτερη ομάδα και έμεινα εκεί για τρία χρόνια, ήταν φανταστικά. Δεν έχω κανένα παράπονο και από τις τρεις ομάδες στην Ελλάδα όπου αγωνίστηκα”.

Το Μουντιάλ διεξάγεται στην πατρίδα του Άλεξ Σοάρες. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής εκτιμάς πως η Ελλάδα θα προκριθεί στον επόμενο γύρο της διοργάνωσης.

“Η Ελλάδα πιστεύω μπορεί να προκριθεί Σε αυτό τον όμιλο έχει την ευκαιρία να τα καταφέρει.
Ίσως την δυσκολέψει η Ιαπωνία λίγο, όμως μπορεί να νικήσει τόσο την Κολομβία, όσο και την Ακτή Ελεφαντοστού. Δεν έχει να φοβηθεί κάτι”.  

  Όσον αφορά στη σελεσάο, οτιδήποτε πλην τελικού συνιστά αποτυχία για τους Βραζιλιάνους.

“Είμαστε Βραζιλιάνοι και δεν περνάει από το μυαλό μας πως η Βραζιλία δεν θα παίξει στον τελικό. Μέχρι πριν από έξι μήνες πάντως η ομάδα δεν ήταν καλή. Με τον Σκολάρι άλλαξε η ομάδα. Μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό αν και δεν θα είναι εύκολο”.

Ο Αλεσάντρε Σοάρες εμφανίστηκε ενημερωμένος για την τωρινή κατάσταση στην ΑΕΚ κάνοντας αναφορά στον "Τίγρη", Δημήτρη Μελισσανίδη.

Παράλληλα μέσω του Sport24.gr έστειλε το μήνυμα του, στον κόσμο της "Ένωσης".

“Ξέρω πως η κατάσταση είναι δύσκολη για τον κόσμο της ΑΕΚ. Όμως οι οπαδοί της ομάδας είναι πιστοί. Δεν αφήνουν με τίποτα την ομάδα του, ότι και αν συμβεί. Η ΑΕΚ θα είναι εκεί που πρέπει σε δύο χρόνια και ο κόσμος θα βρίσκεται πάντα δίπλα της.

Έχω ακούσει για τον “Τίγρη” πως βοηθάει και είναι πάντα δίπλα στην ομάδα. Αυτό χρειάζεται η ΑΕΚ για να επιστρέψει εκεί που ανήκει.

Θα ήθελα να δώσεις τα χαιρετίσματα μου στον “Λύμπε” και τον Κατσουράνη, τον οποίο περιμένω στη Βραζιλία στο Μουντιάλ για να τον συναντήσω.

Επίσης θέλω να ευχηθώ καλά Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα στους οπαδούς της ΑΕΚ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...