Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Σάντος: Έκανε σπουδαία δουλειά ο Ρεχάγκελ

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ότο Ρεχάγκελ ο Φερνάντο Σάντος, όταν του ζητήθηκε να συγκρίνει το έργο του Γερμανού στην Εθνική ομάδα με το δικό του.

«Δεν μου αρέσει να κάνω συγκρίσεις, μόνο να μιλάω για διαφορές ή μη διαφορές. Υπάρχει πάντα η σύγκριση και η ιδέα ότι κάτι είναι καλύτερο ή χειρότερο. Νομίζω ότι ο κύριος Ρεχάγκελ έκανε σπουδαία δουλειά. Δεν το νομίζω απλά, έκανε σπουδαία δουλειά. Ξεκίνησε φανταστικά κερδίζοντας το Euro του 2004 και μετά συνέχισε την καλή δουλειά», δήλωσε ο Πορτογάλος τεχνικός στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA.

«Μπορεί να μην οδήγησε την ομάδα στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006, αλλά το έκανε στα τουρνουά του 2008 και του 2010. Η ομάδα ήταν παρούσα και στα Ευρωπαϊκά και στα Παγκόσμια Κύπελλα. Αυτό αντανακλά την ποιότητα της δουλειάς του κύριου Ρεχάγκελ», πρόσθεσε.

Πάντως, ο Φερνάντο Σάντος ξεκαθάρισε, πως η φετινή επιτυχία της πρόκρισης στο Euro 2012 ανήκει στον ίδιο, αφού προχώρησε σε αρκετές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της Εθνικής.

«Έπρεπε να αλλάξω πολλά πράγματα. Αυτό που με χαρακτηρίζει σαν προπονητής, κατά τη γνώμη μου, είναι η ποιότητα στην προπόνηση και το επίπεδό της. Αυτό απολαμβάνω περισσότερο στο ποδόσφαιρο, γιατί όπως είπα η αρχή μου είναι ότι παίζουμε καλά, αν προπονούμαστε καλά. Θα παίζουμε άσχημα αν προπονούμαστε άσχημα. Το ματς πάντα θα είναι αντανάκλαση της προπόνησης. Οπότε έχω ως βάση να δημιουργώ ένα μοντέλο για την ομάδα μου, μια φιλοσοφία και ένα σύστημα τακτικής και από εκεί και πέρα χτίζω τις ομάδες μου στην προπόνηση έτσι ώστε να μπορούν να εκφράσουν ό,τι σκέφτομαι στον αγωνιστικό χώρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...