Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ο Μέσι παρέλαβε το «Χρυσό Παπούτσι»

Ο Λιονέλ Μέσι παρέλαβε την Δευτέρα το «Χρυσό Παπούτσι» επειδή αναδείχτηκε πρώτος σκόρερ με 50 γκολ στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα για την σεζόν 2011-2012, μία διάκριση που κέρδισε για δεύτερη φορά στην καριέρα του, μια και το είχε κάνει και το 2009-2010.

Ο Αργεντινός σούπερ σταρ κατά την διάρκεια της απονομής εξέφρασε την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στην Μπαρτσελόνα και να συνεχίσει να εξελίσσεται στην καριέρα του. «Είμαι ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Πλέον το όνειρό μου είναι να παραμείνω στην Μπαρτσελόνα μέχρι και να σταματήσω. Το σημαντικότερο είναι ότι συνεχίζω να εξελίσσομαι στην ομάδα μου και θέλω να συνεχίσω μέχρι το τέλος», τόνισε αρχικώς ο 25χρονος άσος και πρόσθεσε στη συνέχεια:

«Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το Τσάμπιονς Λιγκ και να συνεχίσω καλά με την εθνική ομάδα. Δεν επικεντρώθηκα ποτέ στο να κερδίζω ατομικά βραβεία και δεν πρόκειται να ξεκινήσω να το κάνω τώρα».




Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...