Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Κονέ: "Το γκολ με Νάπολι μου έδωσε αυτοπεποίθηση" - 3 ΒΙΝΤΕΟ


Ο Παναγιώτης Κονέ τόνισε πως τα δύο σημαντικά γκολ που πέτυχε κόντρα στη Νάπολι μέσα σε λίγες ημέρες βοήθησαν ώστε να ανέβει η αυτοπεποίθησή του. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα άσου.



"Δεν είναι η στιγμή για να πανηγυρίζω για τα δύο γκολ και για τις αποδόσεις μου μέσα σε μία εβδομάδα, αντίθετα αυτά τα δύο ματς αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο για να δουλέψω περισσότερο μαζί με τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου.

Σίγουρα, τα γκολ κόντρα στη Νάπολι μου ανέβασαν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση, το γκολ στο Κύπελλο μάλιστα ήταν η επιβεβαίωση πως εκείνο στο πρωτάθηλημα δεν ήταν απλά μία τυχερή φάση", τόνισε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο 25άχρονος Έλληνας διεθνής, και πρόσθεσε:

"Η ευχή μου για την ομάδα για το 2013 είναι να αρχίσουμε να κερδίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια, προσωπικά ελπίζω να κάνω έναν καλό δεύτερο γύρο.

Από σήμερα συνεχίζουμε με διάθεση, ενθουσιασμό και με μέγιστη  συγκέντρωση επειδή το ματς με τη Τζένοα στις 6 Ιανουαρίου είναι κομβικό".

Η συνέντευξη Τύπου του Παναγιώτη Κονέ:


 
Οι γκολάρες του Κονέ κόντρα στη Νάπολι (πρωτάθλημα και Κύπελλο):
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...