Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Βιεϊρίνια: Δεν είναι εύκολο να γυρίσω στον ΠΑΟΚ


Ο Πορτογάλος άσος χαρακτήρισε ποδοσφαιρικό του σπίτι την Τούμπα αλλά έδωσε ελάχιστες πιθανότητες να επιστρέψει αυτή τη στιγμή στον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια στη SportDay

Για την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη

«Νιώθω πολύ ωραία που είμαι πίσω στο σπίτι μου και φυσικά που βαφτίζεται η κόρη μου. Πήγα κι από την Τούμπα χθες (σ.σ.: προχθές), μια κι επισκέφθηκα τους φίλους μου. Βρέθηκα στο μέρος που μπορώ να το αποκαλώ ποδοσφαιρικό μου σπίτι».

Για το γεύμα που είχε το βράδυ της Παρασκευής με Τσιστιακόφ – Γκοντσάρεβα και τις πιθανότητες να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ

«Ηταν ένα γεύμα που όλοι μπορούσαν να μας δουν, δεν ήταν κρυφό. Μιλήσαμε για πάρα πολλά θέματα, αλλά δεν αναφερθήκαμε στις πιθανότητες που υπάρχουν για να παίξω στον ΠΑΟΚ. Ολοι γνωρίζουν ότι είμαι παίκτης της Βόλφσμπουργκ. Δεν είναι εύκολο να γυρίσω πίσω. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο τη Βόλφσμπουργκ».

Για τις ανακατατάξεις στον γερμανικό σύλλογο

«Δεν αλλάζει κάτι από το γεγονός ότι η Βόλφσμπουργκ θα φέρει νέο προπονητή. Εχω συμβόλαιο με την ομάδα εδώ κι ένα χρόνο. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν, δεν αλλάζει κάτι στη σχέση μου με τη Βόλφσμπουργκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...