Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Παίκτης του Ατρόμητου ο Φάμπιο

Ο Ατρόμητος ανακοίνωσε την πρώτη μεταγραφή ενόψει του Ιανουαρίου, με τον Πορτογάλο άσο Φάμπιο να γίνεται κάτοικος Περιστερίου.

"Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της από 1 Ιανουαρίου 2013 με τον Πορτογάλο επιθετικό Moreira Tavares FABIO. 

Ο ποδοσφαιριστής που εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του στο τρέχον πρωτάθλημα της  Football League αποκτήθηκε με ελεύθερη μετεγγραφή από την ΠΑΕ Αναγέννηση Γιαννιτσών και υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τις 30 Ιουνίου 2016", αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Από την πλευρά του ο 23άχρονος άσος δήλωσε στο site της ΠΑΕ: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την εξέλιξη που είχε το θέμα της μετεγγραφής μου και θέλω να ευχαριστήσω θερμά της διοίκηση της Αναγέννησης Γιαννιτσών για την κατανόηση που έδειξε και με βοήθησε να ενταχθώ στην ομάδα που επιθυμούσα.  

Δέχθηκα και άλλες προτάσεις όμως από την πρώτη στιγμή είχα ξεκαθαρίσει ότι πρώτη μου προτεραιότητα είναι ο Ατρόμητος και νιώθω ενθουσιασμένος που θα φορέσω τη φανέλα του. Γνωρίζω τα πάντα για τη νέα μου ομάδα και πιστεύω ότι είμαι έτοιμος για να προσφέρω  άμεσα τις υπηρεσίες μου και να την βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της στο πρωτάθλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...