Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Τζέραρντ: «Στόχος η τετράδα»

Ο Στίβεν Τζέραρντ τόνισε ότι στόχος της Λίβερπουλ δεν είναι το πρωτάθλημα αλλά η τετράδα!


Η κατάκτηση του πρωταθλήματος δεν είναι αρχικός στόχος της Λίβερπουλ, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Στίβεν Τζέραρντ.

Ο μεγάλος αρχηγός της ομάδας του Μέρσισαϊντ μίλησε για το δέσιμο που έχει με τη διοίκηση και τον κόσμο αλλά και την επιλογή του να μη φύγει ποτέ!

«Ποτέ δεν λέω ποτέ αναφορικά με τις ελπίδες μας για κατάκτηση του τίτλου. Αλλά αν θέλω να είμαι ειλικρινής, θα πω ότι δεν είναι αυτός ο στόχος.

Ο στόχος είναι η είσοδος στην πρώτη τετράδα και να τερματίσουμε ψηλότερα από την Έβερτον", τόνισε ο αρχηγός της Λίβερπουλ στην κυριακάτικη "Daily Star" και συνέχισε:

"Είμαι ο αρχηγός της ομάδας που υποστήριζα στα παιδικά μου χρόνια. Έχω μία ξεχωριστή σχέση με το επιτελείο και τους οπαδούς. Υπάρχει ένα δέσιμο.

Δεν έχω πάρει ποτέ αποφάσεις με βάση το οικονομικό. Τις παίρνω με την καρδιά μου και για αυτό το λόγο δεν έφυγα από εδώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...