Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Την επιθυμία του να επιστρέψει στην ΑΕΚ εξέφρασε ο Λεονάρντο.

Ο Λεονάρντο μίλησε στον "Δικέφαλο", σημειώνοντας αρχικά:


"Να είστε καλά που με θυμάστε. Σας ευχαριστώ και είμαι πάντα στη διάθεσή σας… Μου αρέσει να μιλάω με ανθρώπους που είναι κοντά στην ΑΕΚ. Η ερώτησή σας περί επιστροφής μου είναι δύσκολη. Ναι, θέλω να επιστρέψω, αλλά εδώ στην Κορέα έχω ένα συμβόλαιο που με δένει με την ομάδα μου. Δεν εξαρτάται μόνο από μένα αν θα γυρίσω ή όχι. Αυτό ανήκει αποκλειστικά στα χέρια της ΑΕΚ και του μάνατζερ μου".

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ελλάδα και την ΑΕΚ: "Είμαι πολύ, μα πάρα πολύ χαρούμενος για το ενδιαφέρον της αγαπημένης μου ομάδας. Μακάρι να επιστρέψω μια μέρα και να φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα".

Για τον κόσμο της ΑΕΚ: "Ο κόσμος είναι ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα. Περάσαμε πολλά μαζι και ευχάριστα και δυσάρεστα, οπότε όλα αυτά μας ενώνουν. Αγαπώ την ΑΕΚ και το λαό της. Είναι και θα είναι για πάντα στο μυαλό και την καρδιά μου".

Για το νέο γήπεδο: "Αυτό το γήπεδο που είδα στα σχέδια είναι καταπληκτικό. Πέρα απ’ όλα αξίζει ένα τέτοιο δώρο στον κόσμο της ΑΕΚ. Σε μια τέτοια έδρα οι αντίπαλοι δεν θα περνάνε… καθόλου καλά. Το νέο γήπεδο θα σημάνει αυτόματα και τη νέα δυναμική που αποκτά η ομάδα. Θα είναι υπέροχο αν επιστρέψω κάποια στιγμή να πάρουμε εκεί μέσα το πρωτάθλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...