Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

H Tουρκάλα που λατρεύει τον ΠΑΟΚ

Η Τζανσέλ Κεμικσίζ, δημοσιογράφος από την Κωνσταντινούπολη εκπλήρωσε την περασμένη Κυριακή ένα ποδοσφαιρικό όνειρο.

Οπαδός της Μπεσίκτας αλλά και του "Δικεφάλου" ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη ζώντας από πρώτο χέρι την καυτή ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλοι του ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Η Τσανζέλ Κεμικσίζ διηγείται με λεπτομέρειες όσα έζησε στη Θεσσαλονίκη, ενώ εκπλήσσει με τις γνώσεις της για τον ΠΑΟΚ.

"Πρώτα απ'όλα πρέπει να πω, πως ήταν μία θαυμάσια εμπειρία και μία ξεχωριστή αίσθηση για μένα ταξιδεύοντας στη Θεσσαλονίκη.

Ήρθα για πρώτη φορά. Οι πρόγονοι μου είναι από την Θεσσαλονίκη. Η αλήθεια είναι πως προτού πραγματοποιήσω αυτό το ταξίδι είχα κάποια ερωτηματικά, όμως τα πάντα ξεχάστηκαν την στιγμή που προσγειώθηκε το αεροπλάνο.

Οι Έλληνες είναι απίστευτα φιλικοί όπως και οι Τούρκοι. Ίδιοι άνθρωποι, με διαφορετική θρησκεία, αλλά όχι γλώσσα αφού νιώθουμε πως μπορούμε να μιλήσουμε με την καρδιά μας χρησιμοποιώντας την γλώσσα της αγάπης.

Όταν είπα πώς θα πάω στη Θεσσαλονίκη να παρακολουθήσω το ματς με τον Πανιώνιο, όλοι μου είπαν πως είμαι τρελή αλλά και πως μπορεί να ήταν επικίνδυνο. Δεν ένιωσα σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο".

Πως όμως δέθηκε με τον ΠΑΟΚ;

"Είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ, γιατί γνωρίζω την ιστορία του και έχει ομοιότητες με την Μπεσίκτας. Οι δύο ομάδες έχουν τα ίδια χρώματα αλλά και τρελούς οπαδούς. Επίσης υπάρχει ο μαύρος αετός στο έμβλημα.
Επίσης γνωρίζω πως οι
 ρίζες του Πανιωνίου ήταν από την Τουρκία.  Το γεγονός αυτό με ενθουσίασε περισσότερο. Την ίδια μέρα στην Τουρκία είχαμε το ντέρμπι Μπεσίκτας-Φενέρμπαχτσε. Έτσι αποφάσισα να φορέσω στο γήπεδο της Τούμπας τη φανέλα της Μπεσίκτας".

Η Τσανζέλ Κεμικσίζ αναφέρθηκε στο γεγονός πως κάποιοι οπαδοί του ΠΑΟΚ ζητούσαν να φωτογραφηθούν μαζί της στην Τούμπα, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει για την άριστη φιλοξενία στο γήπεδο.

 "Στο γήπεδο όταν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με είδαν μου ζητούσαν να φωτογραφηθώ μαζί τους. Ένιωθα σαν διάσημη δεν είδα κάτι μεμπτό. Ένιωθα σαν να βρίσκομαι στη χώρα μου.
Κάποιοι μάλιστα με κέρασαν τσάι και μου έδωσαν σοκολάτα. Ήταν χαμογελαστοί και μου μιλούσαν για την ομάδα. Το ίδιο έχει συμβεί και στην Τουρκία.

Είχα δει στο παρελθόν έναν οπαδό με φανέλα του ΠΑΟΚ στο 'Ινονού' κάτι που άρεσε στους φίλους της Μπεσίκτας. Είμαστε αδέρφια, μπορεί όχι όπως με την Παρτιζάν αλλά υπάρχει σεβασμός.

Θα πρέπει να υπάρχει αγάπη ανάμεσα μας. Το ποδόσφαιρο μας φέρνει πιο κοντά. Μάλιστα γύρισα στην Κωνσταντινούπολη με τέσσερις φανέλες και έξι κασκόλ του ΠΑΟΚ που μου ζήτησαν φίλοι μου".
 
Από τους παίκτες του "Δικεφάλου" ξεχωρίζει τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη τον οποίο μάλιστα γνωρίζει προσωπικά.

"Εντυπωσιάστηκα από την ατμόσφαιρα στο γήπεδο βλέποντας τους οπαδούς του ΠΑΟΚ στη θύρα 4. Ήταν τρελό αυτό που συνέβαινε. Γνώριζα πως δεν ήταν σπουδαίο ματς όμως ήθελα να το παρακολουθήσω επειδή αγαπώ τον ΠΑΟΚ και το ποδόσφαιρο.

Αγαπημένος μου παίκτης από τον ΠΑΟΚ είναι ο Σαλπιγγίδης με τον οποίο είμαστε φίλοι. Είναι ένας εκπληκτικός παίκτης και είμαι χαρούμενη που σκόραρε". 

 Η πρώτη επαφή της με τον ΠΑΟΚ πραγματοποιήθηκε το 2010 στα ματς με την Φενέρμπαχτσε. Τότε είχε μάλιστα την ευκαιρία να γνωρίσει και τον πρώην πρόεδρο της ομάδας Θοδωρή  Ζαγοράκη.

"Είχα την ευκαιρία να συναντήσω του παίκτες του ΠΑΟΚ το 2010 όταν αποκλείσαμε την Φενέρμπαχτσε. Μου άρεσε πολύ ο Βιεϊρίνια και είχα ρωτήσει εάν θα τον πουλήσουν.
Επίσης συνάντησα τον Ζαγοράκη. Είναι ένας ωραίος τύπος, δεν ήταν σαν άλλους προέδρους. Πολύ φιλικός άνθρωπος, όλοι στον ΠΑΟΚ είναι φιλικοί".


 Η Τζανσέλ γύρισε στην Κωνσταντινούπολη δίχως την συλλεκτική φανέλα της Μπεσίκτας. Επέλεξε να την χαρίσει σε έναν μικρό φίλο του ΠΑΟΚ.

"Συνάντησα ένα παιδάκι. Πρέπει να ήταν 7-8 ετών. Ήταν ένας μικρός 'χούλιγκαν'. Προσπάθησε να μου μάθει συνθήματα του ΠΑΟΚ. Φώναζα 'ελα ΠΑΟΚ γκολ'. Μετά τη λήξη του παιχνιδιού του χάρισα τη φανέλα της Μπεσίκτας με τις υπογραφές των παικτών. Σχεδόν έκλαιγε από τη χαρά του".  

 sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...