Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Γάλλο αμυντικό ανακοίνωσε ο Ατρόμητος

Την απόκτηση του Γκρεγκορί Βινιάλ ανακοίνωσε ο Ατρόμητος. Ο 29χρονος Γάλλος αριστερός μπακ που αφίχθη την Πέμπτη στην Αθήνα, σήμερα πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε και υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο με το σύλλογο του Περιστερίου.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Γάλλος μπακ δήλωσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην Ελλάδα και θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ατρόμητο. Όταν μου τηλεφώνησαν και μου ανακοίνωσαν ότι ο σύλλογος ενδιαφέρεται για μένα, ενημερώθηκα από τους Σαγκανόφσκι και Καμαρά, μου είπαν τα καλύτερα για την ομάδα και μου συνέστησαν να έρθω χωρίς κανένα ενδοιασμό. Μου μετέφεραν πόσο καλό κλίμα υπάρχει, για την αγάπη που δείχνουν οι οπαδοί προς το πρόσωπο τους αλλά και τις άριστες γηπεδικές εγκαταστάσεις που προσφέρουν εξαιρετικές συνθήκες εργασίας.

Τώρα που ήρθα στην Ελλάδα, διαπίστωσα από κοντά ότι έτσι είναι όντως η κατάσταση. Βρήκα ανθρώπους που με υποδέχθηκαν εξαιρετικά και πλέον εκείνο που θέλω αυτή την στιγμή είναι να ετοιμαστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να βοηθήσω την ομάδα για να πετύχει τους στόχους της και γιατί όχι να μπει μέσα στην πρώτη πεντάδα».

Ο 29χρονος αμυντικός που μπορεί να αγωνιστεί από την αριστερή πλευρά και ως μπακ-χαφ, την περσινή σεζόν αγωνίστηκε στην Μπέρμιγχαμ (8 ματς). Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από την Μονπελιέ το 1999 και την επόμενη σεζόν αποκτήθηκε από τη Λίβερπουλ με 600.000 ευρώ, ύστερα από εισήγηση του τότε προπονητή Ζεράρ Ουγιέ.

Στους «ρεντς» δεν κατάφερε να «δέσει», έπαιξε μόλις σε 11 αγώνες και στη συνέχεια έγινε… γυρολόγος. Έπαιξε ως δανεικός στις Μπαστιά, Ρεν, Εσπανιόλ και Ρέιντζερς, πριν τον αποκτήσει η Πόρτσμουθ το 2005. Όμως δεν στέριωσε ούτε στους «πομπέις» και την επόμενη σεζόν εντάχθηκε στο δυναμικό της Λανς φορώντας τη φανέλα της σε 22 ματς. Ενδιάμεσα παραχωρήθηκε στις Καϊζερσλάουτερν και Σαουθάμπτον, πριν καταλήξει το 2009 στην Μπέρμιγχαμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...