Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Sports Μarketing: Η φιλοσοφία πίσω από την χορηγία!

Με την ευκαιρία της διεξαγωγής του Mundial 2010 στη Ν. Αφρική, όπου θα συμμετάσχει και η Εθνική Ομάδα Ποδόσφαιρου, το Επιστημονικό Marketing επιχειρεί να εξετάσει τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο Sports Μarketing και τι μπορεί να βελτιωθεί όσον αφορά στην αξιοποίηση της δυναμικής του στην ελληνική αγορά.  Τα οικονομικά μεγέθη δραστηριοτήτων άμεσα ή έμμεσα συνδεόμενων με το ποδόσφαιρο έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της επιχειρηματικής / εμπορικής αξιοποίησης και διασύνδεσης του ποδοσφαίρου με οικονομικά, αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε το Αθλητικό Μάρκετινγκ, με την αθλητική χορηγία να κατέχει εξέχουσα θέση. 
Οι χορηγίες ανά τον κόσμο έχουν αυξηθεί σημαντικά και προβλέπεται πως η ανάπτυξη των σχετικών κονδυλίων θα αυξάνεται συνεχώς.
Σε αυτό το αφιέρωμα το Επιστημονικό Marketing & Management θα εστιάσει, κυρίως,  στο ποδόσφαιρο ως «προϊόν» και στο εμπορικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος χώρος, τις χορηγίες ως εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας και το πώς προβάλλονται μέσα από αυτές οι εταιρίες, επωφελούμενες τη δημοτικότητα και τα μεγέθη του αθλήματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...