Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Αποφασισμένος να τα δώσει όλα για τον Αρη ο Ντάνστον

Αισιόδοξος έφτασε στη Θεσσαλονίκη ο Αμερικανός φόργουορντ Μπράιαντ Ντάνστον, το νέο απόκτημα του Αρη. «Θα παίξω με την καρδιά μου» ήταν τα πρώτα λόγια του Αμερικανού κατά την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντάνστον:
"είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι στον Άρη, τον Αυτοκράτορα του ελληνικού μπάσκετ. Γνωρίζω ότι ο Άρης είναι μια ομάδα με μεγάλη παράδοση και ιστορία και επιπλέον ότι έχει στη συλλογή του 21 τίτλους. Επίσης ξέρω ότι οι φίλαθλοι του Άρη δημιουργούν μια εκπληκτική ατμόσφαιρα και ότι στηρίζουν την ομάδα τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ανυπομονώ να ζήσω αυτή την ατμόσφαιρα. Θα προσπαθήσω να παίξω όσο πιο σκληρά και δυνατά μπορώ. Θα παίξω με την καρδιά μου ώστε να εκμεταλλευτώ τη δυνατότητα που μου δίνεται να παίξω σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα όπως είναι το ελληνικό".
Για τις θέσεις στις οποίες μπορεί να αγωνιστεί:
"μπορώ να παίξω ως φόργουορντ, ως σέντερ και επίσης ως σμόλ φόργουορντ. Θα δώσω το καλύτερο δυνατό για την ομάδα και θα κάνω αυτό που ο προπονητής μου θέλει να κάνω".
Για το τί συζήτησε με τον κόουτς Ντρούκερ, στην κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχαν στη Νέα Υόρκη:
"μου είπε ότι με παρακολουθεί από παλιά και ότι είμαι ένας παίκτης με πολλά πλεονεκτήματα. Θέλει να παίξω με ενέργεια και με πάθος".
Για το αν έχει μιλήσει με κάποιον που έχει περάσει από την ομάδα:
"έχω μιλήσει με τον Κίκι Κλάρκ ο οποίος αγωνιζόταν τα τελευταία δυο χρόνια στον Άρη. Μου τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ζήσεις. Η ατμόσφαιρα εδώ είναι εκπληκτική, το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό και είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα η συμμετοχή μου στον Άρη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...