Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

«Η καλύτερη επιλογή ο ΠΑΟΚ»

Την πεποίθησή του πως ο ΠΑΟΚ ήταν η καλύτερη επιλογή για την καριέρα του, εξέφρασε ο Δημήτρης Στάμου στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του «Δικέφαλου», αποκαλύπτοντας παράλληλα πως είχε στα χέρια του και άλλες προτάσεις. Αναλυτικά, τα όσα δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ για τη μεταγραφή του...

«Ήρθα στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ξέρω ότι ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα. Εγώ αυτό που έχω να κάνω είναι δουλέψω και να προσπαθήσω να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν να έρθω στον ΠΑΟΚ».
Για τους λόγους που άφησε τον Ηρακλή: «Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή. Υπήρξαν κι άλλες προτάσεις, όμως, εγώ επέλεξα τον ΠΑΟΚ. Ήθελα να παίξω στον ΠΑΟΚ. Αυτά που αισθάνομαι για τον Ηρακλή τα κρατάω για εμένα. Έχω περάσει 11 χρόνια σε εκείνη την ομάδα. Τα τελευταία χρόνια ξέρετε τι κατάσταση επικρατεί και ειδικά τώρα».
Για τον μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει στον ΠΑΟΚ: «Γνωρίζω ότι υπάρχουν μεγάλοι παίκτες. Εγώ πρέπει να δουλέψω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και να αξιοποιήσω τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν».
Για την θέση που προτιμά να αγωνίζεται: «Δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ είτε ως αμυντικό χαφ, είτε ως στόπερ. Είναι το ίδιο για εμένα. Ο προπονητής μου θα επιλέξει που θα αγωνιστώ».

onsports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...