Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Αστέρας Τρίπολης - Φερνάντεθ: «Πέρασα την φιλοσοφία μου»

2006–07 Beta EthnikiImage via WikipediaΙκανοποιημένος από την δουλειά που έγινε στο Καρπενήσι εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο προπονητής του Αστέρα Τρίπολης, Όσκαρ Φερνάντεθ. Ο Ισπανός τεχνικός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις σημαντικές όπως είπε απουσίες των Ρουμπίλ και Ορόθκο.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά που έγινε στο Καρπενήσι αυτές τις ημέρες. Όλοι οι ποδοσφαιριστές δούλεψαν σκληρά και εγώ από την πλευρά μου πέρασα τη φιλοσοφία μου στον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας σε όλους τους παίκτες.

Πιστεύω πώς σε αυτό το διάστημα δεθήκαμε όλοι περισσότερο και γίναμε μία οικογένεια. Μοναδικό πρόβλημα οι τραυματισμοί των δύο ποδοσφαιριστών μας, του Ορόθκο και του Ρούμπιλ, που είναι δύο σημαντικοί παίκτες για την ομάδα»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...