Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Τζιμπούρ: «Είμαι χαρούμενος στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό»

Ικανοποιημένος από την παρουσία του στον Ολυμπιακό και απ΄πο την ζωή του στην Ελλάδα εμφανίστηκε ο Ραφίκ Τζιμπούρ, ενώ δήλωσε περήφανος για την κατάκτηση του φετινού νταμπλ.

«Έχω ακόμη συμβόλαιο για άλλον ένα χρόνο με την ομάδα μου. Άρα δεν υπάρχει λόγος να γίνεται τόση συζήτηση. Είμαι χαρούμενος στην Ελλάδα», είπε αρχικώς ο Αλγερινός επιθετικός στη «La Gazette du Fennec», ενώ σε σχετική ερώτηση για ενδεχόμενη αποχώρησή του από τους πρωταθλητές Ελλάδας, τόνισε:

«Για να συμβεί κάτι τέτοιο πρέπει να συνδυαστούν κάποια πράγματα και να συμφωνήσουν όλες οι πλευρές. Επίσης θα πρέπει να γίνει πρόταση από ομάδα με ενδιαφέρουσα προοπτική», ενώ για το αν υπάρχει ενδιαφέρον από τη Μαρσέιγ, είπε:

«Δεν θέλω να καλλιεργώ φήμες. Πολλά διαβάζονται και γράφονται και δεν βοηθάει κανέναν. Θα δούμε σύντομα αν τίθεται θέμα αποχώρησης».

Τέλος, ο 28χρονος άσος δήλωσε περήφανος και πανευτυχής για το φετινό νταμπλ. «Είμαι περήφανος για το περσινό πρωτάθλημα. Ήταν απερίγραπτη χαρά να κατακτήσω αυτό το τρόπαιο στην πρώτη μου σεζόν στον Πειραιά. Το φετινό νταμπλ κάνει την περηφάνια ακόμη μεγαλύτερη. Νιώθω πανευτυχής. Είναι κάτι σπουδαίο για μένα. Και φυσικά δεν θέλω να σταματήσω εδώ. Ακόμη είμαι διψασμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...