Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Έκλεισε την...πόρτα στον Ολυμπιακό - Μένει στην Πόρτο ο Περέιρα

Μία επιλογή λιγότερη έχει πλέον ο Ολυμπιακός αφού ένας από τους υποψήφιους αντικαταστάτες του Βαλβέρδε με δηλώσεις του εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει στην Πόρτο.


Ο Βίτορ Περέιρα μίλησε στην O' Jogo και ξεκαθάρισε ότι το μόνο πράγμα που έχει στο μυαλό του είναι η Πόρτο:

"Δουλεύουμε πάνω στην επόμενη σεζόν με ηρεμία. Χτίζουμε το μέλλον. Ποτέ δεν φοβάμαι το μέλλον. Είμαι περήφανος που είμαι προπονητής της Πόρτο και είμαι στην ομάδα που θέλω να βρίσκομαι. Είμαι σε μία μεγάλη ομάδα, αλλά για τους προπονητές ισχύει ότι και για τους παίκτες. Είμαι χαρούμενος στην Πόρτο, τίποτα περισσότερο. Θέλω να κατακτήσω κι άλλους τίτλους με την ομάδα αυτή."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...