Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Τζιμπούρ: «Στο χέρι τους η παραμονή μου»

Στους ιθύνοντες του Ολυμπιακού πέταξε το… μπαλάκι ο Ράφικ Τζιμπούρ, όσον αφορά στην ανανέωση του συμβολαίου του.

Ο Αλγερινός στράικερ, μετά τη νίκη με 2-0 σκορ επί του ΠΑΣ Γιάννινα τόνισε ότι η διοίκηση των Πειραιωτών ξέρει τις απαιτήσεις του, ενώ επισήμανε πως θέλει να παραμείνει στους «ερυθρόλευκους».

Όσον αφορά στην απομάκρυνση του Λεονάρντο Ζαρντίμ ο «τρομοκράτης» υπογράμμισε ότι «…κάτι έπρεπε να αλλάξει».

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για την αλλαγή προπονητή στον Ολυμπιακό: «Δεν ξέρω αν είμαι αρμόδιος να μιλήσω για την αλλαγή του προπονητή, αλλά ο Ολυμπιακός έπρεπε να αλλάξει επίπεδο στο παιχνίδι του».

Για τον Αντώνη Νικοπολίδη και το γεγονός πως τους λείπει η εμπειρία: «Ο Νικοπολίδης είναι πολλά χρόνια στην ομάδα. Όταν είχα έρθω εγώ τον είχα βρει εδώ. Γνωρίζει την φιλοσοφία που πρέπει να έχει η ομάδα. Δεν έχει πολλή σημασία που δεν είναι έμπειρος».

Για την ανανέωση του συμβολαίου του:
«Δεν μπορώ να πω πάρα πολλά γι' αυτό το θέμα. Είμαι χαρούμενος που είμαι στον Ολυμπιακό. Είναι και για μένα δύσκολο να διατηρείται πολύ καιρό αυτό το θέμα και θέλω και εγώ να τελειώνει για να καθαρίσω το μυαλό μου και να μην το σκέφτομαι. Ο Ολυμπιακός ξέρει τι θέλω και είναι στο χέρι του να αποφασίσει».

Για το τι έχει αλλάξει στο παιχνίδι με τον Νικοπολίδη: «Αυτό που έχει αλλάξει είναι η τακτική και το σύστημα της ομάδας να παίζουμε ψηλά και μέσα απ' αυτό μας έρχεται και η διάθεση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...