Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Τζ. Σισέ: "Αγαπώ τον Παναθηναϊκό"

Ο Τζιμπρίλ Σισέ σε άλλη μια συνέντευξη στάθηκε στη σχέση του με τον Παναθηναϊκό αλλά και τους οπαδούς του, δίνοντας λόγους αισιοδοξίας ενόψει του τέλους της τρέχουσας σεζόν.
Συγκεκριμένα, στην εκπομπή «Fifa Futbol Mundial» του Novasports ο Γάλλος άσος μίλησε για τη θητεία του σε Λίβερπουλ, Μαρσέιγ, τους σοβαρούς τραυματισμούς που είχε και τη συμμετοχή του σε Παγκόσμιο Κύπελλο.

Τα σημαντικότερα σημεία από τη συνέντευξή του στην εκπομπή: “Fifa Futbol Mundial” του Novasports, είναι τα παρακάτω.


- Για την απόφαση του να έρθει στην Ελλάδα:

«Ήρθα εδώ για να πάρω νέες εμπειρίες. Ήταν μια πρόσκληση επίσης για μένα γιατί ήθελα να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα και να παίξω στο Παγκόσμιο Κύπελλο και τα κατάφερα. Πήρα την ευκαιρία και αγωνίστηκα».

-Για τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2002

«Το 2002 ήμουν περήφανος που ήμουν κοντά στην Εθνική ομάδα αλλά δεν τα καταφέραμε. Δεν τελείωσε πολύ καλά για εμάς η διοργάνωση. Επειδή έχω δυνατή θέληση αντιδρώ καλά και επιστρέφω από τα κακά και ξαναβρίσκω τον εαυτό μου. Ήταν τιμή μου που βρισκόμουν σε αυτήν την ομάδα με τους τόσο μεγάλους παίκτες που είχε. αλλά δεν πήραμε τα αποτελέσματα».

-Για τη συνεργασία του με τον Γκι Ρου:

«Για μένα ο Γκι Ρού είναι ο καλύτερος. Ένας από τους καλύτερους προπονητές. Ήταν μεγάλο πράγμα για μένα που είχα την ευκαιρία αν δουλέψω μαζί του» .

-Για τους σοβαρούς τραυματισμούς που είχε:

«Δεν ήταν τόσο δύσκολο να επιστρέψω. Είμαι ένας άνθρωπος με δυνατά συναισθήματα. Έχω πολύ θέληση. Όταν θέλω κάτι θα το πάρω. Ο κόσμος πίστευε ότι για μένα το ποδόσφαιρο είχε τελειώσει. Εγώ όμως ήξερα ότι θα επιστρέψω. Χάρη στον Θεό που μου έδωσε αυτή τη δύναμη όλα πήγαν καλά».

-Για την θητεία του στη Λίβερπουλ:

«Ξεχωριστές στιγμές για μένα είναι αυτές που πέρασα στην Λίβερπουλ. Ακόμα και σήμερα τον αγαπάω αυτόν τον σύλλογο. Είναι είναι κάτι το ξεχωριστό και πρέπει να το ζήσεις γιατί είναι δύσκολο να το περιγράψω».

-Για τη θητεία του στη Μαρσέιγ και τη συνεργασία του με τον Παπέν:

«Ο ήρωας μου ήταν πάντα ο Ζαν Πιέρ Παπέν. Ένας σπουδαίος επιθετικός, ένας εκπληκτικός παίκτης ο οποίος μπορούσε να σκοράρει από κάθε θέση. Μάλιστα κάποιες φορές έπαιρνε και ρίσκο. Και όταν το έπαιρνε το πετύχαινε κιόλας. Πέρασα καλά στη Μαργσέιγ. Είναι από τους συλλόγους που μου αρέσουν στην Γαλλία. Βέβαια δεν τελείωσε καλά η ιστορία μου εκεί».

-Για τον Παναθηναϊκό:

«Η σχέση μου με τους οπαδούς είναι πολύ δυνατή. Γνωρίζουν ότι πάντα δίνω ότι καλύτερο έχω, δεν είμαι κάποιος που ήρθε εδώ για να κάνει διακοπές. Γνωρίζουν πως αγαπώ το σύλλογο, πως αγαπώ τους συμπαίκτες μου και θέλω να τους βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ».

Για τον Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε και ο Σωτήρης Νίνης… «Ο Σισέ είναι ένας παίκτης που τον συμπαθώ πάρα πολύ. Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο παίζει. Δυο χρόνια τώρα είναι στην Ελλάδα και έχει πετύχει πάρα πολλά γκολ και το ποσοστό του είναι φανταστικό αυτό τα λέει όλα», κατέληξε.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...