Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Μαυροκουκουλάκης: Τα έχωσε και πάλι σε Τζίγγερ!

Μετά την κόντρα στο Δ. Σ. ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης συνέχισε τις βολές κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, ρίχνοντας του ευθύνες για τη φετινή αποτυχία!

Ακολουθούν όσα είπε ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6

Για το χθεσινό ΔΣ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Πέρασε σε όλο τον κόσμο και όλοι ρωτάνε για τη φετινή σεζόν ‘’ποιος φταίει’’; Χωρίς να έχω λόγους η φετινή χρονιά είναι όλη του κου.Γιάννη (Βαρδινογιάννη). Με κάθε εκτίμηση που του έχω. Ο Νίκολας Πατέρας ανέλαβε και αποχώρησε. Εκείνος τοποθέτησε τους πάντες (σσ Βαρδινογιάννης). Ξεκίνησε με τον Κωνσταντόπουλο, μετά έγιναν μεταγραφές, καθορίστηκε το μπάτζετ και η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, πάντα με άτομα της επιλογής του. Έφερε τον κ.Γόντικα, ο οποίος έφτασε σε συσκευασία μιας θέσης, να κατέχει πέντε θέσεις. Όλα σε ένα. Στη συνέχεια αποχώρησε σε μεταγραφές. Ο κ. Γιάννης στην αρχή είπε ότι βάζω την αύξηση του ΜΚ, μετά είπε βάζω το 30% και αργότερα είπε βάζω χορηγία. Δεν κριτικάρω… Αλλά δεν μπήκαν τα λεφτά αυτά, γιατί αν είχαν μπει, τότε θα ήμαστε εντάξει. Η πλευρά του κ. Βαρδινογιάννη –αν εκφράζεται από τον ίδιο μου είναι σεβαστή. Με κάθε εκτίμηση, όμως, η φετινή πρόοδος της ομάδας είναι αποκλειστικότητας του».

Για το αν θα υπάρξει απάντηση από τον Ανδρέα Βγενόπουλο στην ανακοίνωση του Γιάννη Βαρδινογιάννη: «Καθαρά και ωραία για να τελειώσει το θέμα. Είμαι χρόνια στον ΠΑΟ ακούστε… Ο κ. Βγενόπουλος είναι πάρα πάρα πάρα πολύ σοβαρός. Έχω μπει στις επιχειρήσεις του, και ξέρω ότι ασχολείται με πάρα πολύ σοβαρά θέματα. Αυτά τα θεωρεί γελοιότητες που γίνονται. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να ασχοληθεί. Και οι θείοι του κ. Βαρδινογιάννη δέχθηκαν… λάσπες και καθόλου καλές συμπεριφορές. Ούτε ανακοινώσεις, όμως, υπήρξαν, ούτε κάποιο άλλο ‘’υποκατάστατο’’ βγήκε να πει αηδίες. Οι νεαροί κύριοι που εδώ δεν τους πάω δεν έχουν καμία σχέση στη συμπεριφορά τους με τους γονείς τους. Έβγαζε ποτέ ο Θόδωρος εκ των υστέρων ανακοινώσεις; Βέβαια, έχουν και πλεονεκτήματα, αλλά δεν μοιάζουν στις σταράτες τους κουβέντες. Βγήκαν και λένε με ανακοινώσεις ή άλλους τρόπους πως ο ‘’Βγενόπουλος είναι ο ηθικός αυτουργός’’, πως ο ‘’Βγενόπουλος είπε να προχωρήσουν στην αγορά ακριβών παικτών, όλα αυτά με αποτέλεσμα έρθει το νταμπλ και Σισέ. Πρέπει να του τα χρεώσουμε και αυτά…».

Για την παρουσία του κ. Πατέρα στη χθεσινή συνεδρίαση: «Ο κ. Πατέρας ήρθε ηρεμότατος και ξεκίνησε να μιλάει. Έχει δίκιο ο Τάσος (Νικολογιάννης) ότι ξεκίνησε ο Πατέρας με φωτογραφίες εφημερίδων. Σε μια στιγμή γύρισε δεξιά του -που συμπτωματικά καθόταν ο Θανάσης Γιαννακόπουλος- και είπε: ‘’Μου έλεγαν συγχαρητήρια και μετά μου έλεγαν αυτά’’. Μετά είπε πως εάν κάποιος είχε κάποια παρατήρηση ήθελε να τον ακούσει. ‘’Εδώ μέσα όποιος έχει μια παρατήρηση να μου το πει’’ είπε… και δεν είπε κανείς τίποτα».

Για δημοσιεύματα για το πρόσωπό του: «Επειδή ορισμένοι γράφουν αηδίες, να μην με βλάπτουν γιατί δεν βλάπτω κανέναν. Έγραψαν ότι είμαι ταξίαρχος. Τι μπούρδες είναι αυτές. Τι αηδίες είναι αυτές. Στο τι έφταιξε ο Βγενόπουλος θα έπρεπε να προστεθούν και τα λεφτά που έβαλε ο καθένας. Για να μην λέμε μόνο ο ‘’φευγάτος’’ κτλ».

Για το αν πιστεύει ότι είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί η ΑΜΚ: «Αν μπορούν να μαζευτούν 15 εκατ.; Υπάρχουν δύο λόγοι. Εάν δεν υπήρχαν οι ζημιογόνες θυγατρικές και εάν ο κ.Γιάννης ζητούσε με άλλον τρόπο τον αριθμό των 15-20 εκατομμυρίων, τότε τα λεφτά θα είχαν μπει. Εμένα η εκτίμηση μου είναι πως εάν ο κ.Γιάννης δεν διατηρούσε τις ζημιογόνες θυγατρικές και έλεγε κύριοι ‘’βάλτε 20 εκατομμύρια θα είχαμε προχωρήσει και θα είχε τελειώσει η ιστορία. Έτσι όπως ξεκίνησε το ΔΣ όμως δεν θα μπουν λεφτά. Αυτή τη φορά δεν θα μαζευτούν γιατί δεν ήταν ευγενικός».

Για ο αν υπάρχουν σκέψεις για το τι μπορεί να γίνει στην ΠΑΕ: «Υπάρχει σενάριο στο μυαλό μου αλλά θα προκαλέσω αν το πως. Είναι σκέψη μου. Δεν θέλω να προκαλέσω. Υποθέσεις έχω αρκετές».

Για την απουσία του Βγενόπουλου από το ΔΣ: «Αυτή την στιγμή που είναι αυτοί έβαλαν λεφτά… είτε έμειναν περισσότερο ή λιγότερο. Πρέπει να έχουν την αναγνώριση του κόσμου. Δεν την είχαν όμως. Ας πούμε, δηλαδή, ότι ο μικρότερος μέτοχος είναι ο Γιάννης Ξυλάς… Ήρθε το παιδί ευγενικότατος και σε κάποια φάση είπε ‘’αντίο’’. Όπως και άλλοι. Δεν γίνεται όμως, ‘’καλώς έχει ό,τι πει ο Βαρδινογιάννης, αλλά κακώς έχει για τους άλλους. Κι εμένα μου προκαλεί εντύπωση, πως ο Βγενόπουλος δεν έχει διάθεση να επιτεθεί. Έφαγε τόνους λάσπης. Παντού , λάσπη. Στις εταιρείες που έχει και στις διαπραγματεύσεις που έκανε. Γιατί, φτάσαμε στο σημείο να είναι «ΟΚ» το ‘’αντίο’’ του Ξυλά για παράδειγμα και όχι του Βγενόπουλου;».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...