Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Πανελλήνιο Κλειστού Στίβου: Νέο πανελλήνιο ρεκόρ ο Δουβαλίδης

Του... πάει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Ο Κώστας Δουβαλίδης «κατέβασε» κι άλλο το πανελλήνιο ρεκόρ στα 60μ. εμπόδια, καθώς με το 7.63 που πέτυχε σήμερα στο πλαίσιο του πανελλήνιου πρωταθλήματος, βελτίωσε κατά ένα εκατοστό το προηγούμενο ρεκόρ που είχε πετύχει στην ίδια πίστα στη διάρκεια ημερίδας στίβου στις 4 Φεβρουαρίου.

 «Ήθελα ένα νέο ρεκόρ γιατί πρώτα από όλα ήθελα να δείξω στον εαυτό μου ότι μπορώ να τρέξω πιο γρήγορα. Η κούρσα δεν μου βγήκε στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, αλλά φαίνεται ότι το ΣΕΦ είναι το γούρικο στάδιο για εμένα. Εδώ έχω τρέξει τρεις φορές και έχω ισάριθμα ρεκόρ. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το ρεκόρ στους φίλους μου στη Δράμα», τόνισε ο Έλληνας εμποδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...