Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Βέλλιος: «Δεν υπάρχει συμφωνία με Ολυμπιακό ή ΑΕΚ»

«Πιστός» στον Ηρακλή δήλωσε ο Απόστολος Βέλλιος,σε συνέντευξή του στην Sportday, παρά το ενδιαφέρον που δείχνουν οι ΑΕΚ και Ολυμπιακός για την απόκτησή του.

Επιπλέον,πρόσθεσε κολακευμένος και ότι θα ήθελε να συνεργαστεί με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς!

Αναλυτικά δήλωσε:

«Τα σενάρια τα μαθαίνω τελευταίος και μάλιστα από το διαδίκτυο. Ο πατέρας μου και ο μάνατζέρ μου με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ενδιαφέρον από ΑΕΚ και Ολυμπιακό, αλλά μέχρι εκεί», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Δεν υπάρχει καμία συμφωνία και αυτό που επιθυμώ είναι να συνεχίσω στον Ηρακλή. Πάντως είναι κολακευτικό το ενδιαφέρον αυτών των δύο ομάδων και ειδικά όταν σε θέλει ο Ντούσαν Μπάγεβιτς».

Ο Βέλλιος αναφέρθηκε στους προσωπικούς του στόχους: «Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και θέλω να γίνω βασικός. Ταυτόχρονα, επιθυμώ μαζί με τους συμπαίκτες μου να μοιράσουμε χαμόγελα στους φιλάθλους μας, οι οποίοι έχουν γευτεί πολλές πίκρες τα τελευταία τέσσερα χρόνια».

«Μέντορές» του είναι οι Τάσος Κατσαμπής, και Βίκτορας Ιάκομπ: «Ο Κατσαμπής μου δίνει συνεχώς χρήσιμες συμβουλές στις προπονήσεις, ενώ προσπαθώ να μιμηθώ το παιχνίδι του Ιάκομπ, αφού είναι πραγματικός δάσκαλος για εμένα». 
AEK Fans Blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...