Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Γιαννιώτης: «Πονούσα στα τελευταία 500 μ.»

Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής στα 10 χλμ. και ασημένιος στα 5 χλμ. μιλά για την κατάκτηση του δεύτερου μεταλλίου στη Σαγκάη.
Έχει κάνει την κατάκτηση μεταλλίου στα 5 χλμ. ανοικτής θαλάσσης… παράδοση. Το 2007 στη Μελβούρνη ήταν χάλκινος πρωταθλητής, το 2009 στη Ρώμη είχε καταλάβει τη δεύτερη θέση ενώ το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε και σήμερα (22/7) στη Σαγκάη. Ο λόγος για τον Έλληνα πρωταθλητή Σπύρο Γιαννιώτη, ο οποίος τερμάτισε πίσω από τον Γερμανό Τόμας Λουρτς και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου στη Σαγκάη. Ο κολυμβητής του Ολυμπιακού, δύο μέρες πριν, είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο ενώ το σημερινό είναι το 4ο μετάλλιο σε Παγκόσμια πρωταθλήματα.
«Για μένα αυτό που ήθελα ήταν το δεκάρι. Σήμερα ήθελα να το διασκεδάσω και το κατάφερα, εκτός από τα τελευταία 500 μ. που ήταν πόνος αλλά ήταν κάτι διαφορετικό. Επιβεβαιώνω ότι η επιτυχία μου στα 10 χλμ. δεν ήταν τυχαία, δεν μπορεί μετά από αυτό να είναι κάτι τυχαίο. Μου βγήκε ψυχολογικά και σωματικά η κούραση αλλά όλα πήγαν καλά», δήλωσε στο Onsports ο «ασημένιος» Παγκόσμιος πρωταθλητής των 5 χλμ.
Η κούραση είναι φυσιολογικό να βγει στον Σπύρο Γιαννιώτη αφού την Τετάρτη (20/7) έλαβε μέρος στα 10 χλμ, χθες στα 5 χλμ. ομαδικό και σήμερα στα 5 χλμ. ανδρών. Ο ίδιος είπε: «Δείχνει ότι είμαι σε καλή κατάσταση σε όποιες συνθήκες και σε όποιους ρυθμούς. Η κούραση βγήκε αλλά όλα πήγαν καλά. Σήμερα (22/7) έκανα μια κόντρα με τον Γερμανό στα τελευταία μέτρα και έχασα στις λεπτομέρειες».
Επόμενος στόχος είναι το Λονδίνο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες για τον Σπύρο Γιαννιώτη. Ο 31χρονος πρωταθλητής δεν θα έχει την ευκαιρία να ξεκουραστεί, αφού μόλις επιστρέψει, θα πιάσει και πάλι δουλειά. «Αμέσως με το που γυρνάω, θα αρχίσω να δουλεύω για το Λονδίνο. Οι διακρίσεις με γεμίζουν ευθύνες και για τον εαυτό μου και για τους γύρω μου, που πιστεύουν σε εμένα και για την Ολυμπιάδα. Είμαι καλός όμως στην πίεση κι επειδή το απόλυτο κίνητρό είναι η Ολυμπιάδα, είναι τροφή μου το κίνητρο για να συνεχίσω. Πιστεύω ότι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στην προπόνηση, να είμαι καλά στην υγεία μου και όλα θα πάνε καλά».
Ο Σπύρος Γιαννιώτης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους τους ανθρώπους που τον στηρίζουν και βρίσκονται δίπλα του, «Όταν τερματίζω, όταν κολυμπάω, ακόμα και όταν δεν τερματίζω, αν και φαίνεται ειρωνικό αλλά πάντα το κάνω, ευχαριστώ τον προπονητή μου τον Νίκο Γέμελο, που με βοηθά σε όλη αυτήν μου την προσπάθεια. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με αγαπούν και την οικογένεια μου, που με στηρίζει 31 χρόνια».
onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...