Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Γκούντγιονσεν:«Να μείνω στην ιστορία της ΑΕΚ»

Ο Γκούντγιονσεν δήλωσε ενθουσιασμένος στην πρόκληση που του παρουσιάζεται και έτοιμος να εκπληρώσει τις προσδοκίες. 

«Σας ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, εύχομαι να ανταποκριθώ στις προσδοκίες. Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου. Από χθες είδα το κλίμα, μου άρεσε, οι εγκαταστάσεις είναι πολύ καλές. οι άνθρωποι της ΑΕΚ με ήθελαν πολύ και μου το έδειξαν κι αυτός είναι ο κύριος λόγος που ήρθα».

-Για την απόφασή του να έρθει στη ΑΕΚ:΅
«Είναι ένα νέο βήμα για την καριέρα μου. Οι Γκρέταρσον και Αδαμίδης με έπεισαν να έρθω μου είπαν ότι αξίζει. Μου υποσχέθηκαν ότι αυτή η πρόκληση θα μου βγει σε καλό».

-Τι γνωρίζει για την ΑΕΚ:
«Δεν ξέρω πολλά για την ομάδα. Ο πρόεδρος μου είπε εν συντομία την ιστορία του συλλόγου. Ξέρω κάποια πράγματα κι από τον Αρναρ που έπαιζε εδώ. Θα μάθω περισσότερα τις επόμενες ημέρες. Ελπίζω να παίξω ένα μικρό ή μεγάλο ρόλο στην ιστορία της ΑΕΚ».

-Τι υπόσχεση δίνει στους οπαδούς και τις εντυπώσεις του από την υποδοχή:
«Οι οπαδοί με ενθουσίασαν πολύ. Ήταν πολύ καλή η υποδοχή. Τους διαβεβαιώνω ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις. Θα φοράω με περηφάνια τη φανέλα της ομάδας. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα

-Εάν μπορεί να οδηγήσει την ΑΕΚ σε επιτυχίες:
«Θα κάνω ό,τι μπορώ. Πέρυσι η σεζόν ήταν επιτυχημένη με την κατάκτηση του Κυπέλλου και την τρίτη θέση. Θα πρέπει να ανέβουμε ένα βήμα παραπάνω από πέρυσι όμως. Εχουμε φιλοδοξίες να πάμε την ομάδα πιο πάνω από πέρυσι»

-Τι γνωρίζει για την ΑΕΚ:
«Μια νέα πρόκληση, επιτυχημένη εμπειρία. Το άγνωστο που υπάρχει μπροστά μου, είναι μια πρόκληση και θέλω να κατακτήσω τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα»
Όταν έμαθα για την ομάδα δεν είχα πληροφορίες. Έψαξα για να βρω πληροφορίες. Υπάρχει ένα μείγμα ταλέντου κι εμπειρίας στην ομάδα. Σίγουρα θα μιλήσω με τους συμπαίκτες μου σύντομα και θα μπω στην ομάδα. Επαναλαμβάνω ότι με έπεισαν οι δυο άνθρωποι που σας είπα. Θα φέρω μεγάλο ενθουσιασμό, εμπειρία και θα βοηθήσω την ομάδα στο χορτάρι»

-Το πότε θα αρχίσει την προετοιμασία:
«Θα πάω να ενσωματωθώ με την ομάδα το συντομότερο δυνατό. Θα τακτοποιήσω κάποια θέματα πριν πάω στη Σλοβενία. Είμαι μια εβδομάδα πίσω και. Θα δώσω τα πάντα για να προετοιμαστώ άμεσα και να βοηθήσω την ομάδα και τον προπονητή σε ό,τι μου ζητηθεί»

-Πού του αρέσει να αγωνίζεται:
«Θα πρέπει να το συζητήσω με τον προπονητή. Στο παρελθόν έπαιζα σε διάφορες θέσεις. Έχω παίξει και δεύτερος επιθετικός κι εξτρέμ. Το θέμα είναι να βρεις την σωστή ισορροπία μέσα στην ομάδα».

-Εάν τον είχαν προσεγγίσει από Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό και τι γνωρίζει για τα ντέρμπι στην Ελλάδα:
«Όχι δεν είχα επίσημη πρόταση. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει μεγάλη φημολογία και ίσως στο παρελθόν να υπήρχε κάτι. Προφανώς και ξέρω τι σημαίνει ντέρμπι. Δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο. Είναι τρεις μεγάλες ομάδες στην ίδια πόλη... Ξέρω από αυτά κι ελπίζω σ' αυτά τα ματς να δώσω βοηθήσω».

-Για το πώς μπορεί να διαχειριστεί την πίεση των οπαδών:
«Το κατάλαβα όταν ήρθα. Εχω παίξει σε μεγάλες ομάδες, σε υψηλό επίπεδο. Πάντα υπάρχει πίεση, απλά πρέπει να την εκμεταλλεύεσαι με τον σωστό τρόπο για να γίνεσαι καλύτερος. Είναι νέα εμπειρία κι ελπίζω να την διαχειριστώ σωστά. Οι ευθύνες είναι ευπρόσδεκτοι».

-Εάν θεωρεί ότι η επιλογή του ελληνικού πρωταθλήματος σημαίνει ότι δεν βρίσκεται στην κορυφή της καριέρας του:
«Θα πρέπει να το αποδείξω στο χορτάρι. Η απάντηση μου θα είναι ξεκάθαρη είμαι σίγουρος».

-Το μήνυμά του στους οπαδούς: «Θα είμαι ικανοποιημένος όταν οι οπαδοί και οι άνθρωποι της ΑΕΚ θα είναι ικανοποιημένοι και θα πανηγυρίσουμε μαζί. Σίγουρα θα πάρω μεγαλύτερη ικανοποίηση αν έχω αποδείξει μέσα στο γήπεδο τι μπορώ να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...