Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ολυμπιακός: Χαβίτο - Δασκαλάκης - Από το όνειρο στην πραγματικότητα...

Οι Χαβίτο - Δασκαλάκης παρουσιαστήκαν επίσημα από τον Ολυμπιακό, δήλωσαν έτοιμοι να πανηγύρισουν τίτλους, αλλά η αλήθεια είναι ότι πολύ δύσκολα θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο λιμάνι.

Είναι γεγονός ότι ο μεν πρώτος δύσκολα θα πάρει φανέλα βασικού λόγω των πολλών επιλογών στην "ερυθρόλευκη" επίθεση, ενώ ο δε δεύτερος θα είναι ρεζέρβα του Κοστάντσο στον "άσο" και ίσως ακόμη και τρίτη λύση πίσω από τον Μέγερι.

Την εκδήλωση άνοιξε ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος, ο οποίος είπε:

"Θέλω να ευχαριστήσω όσους βρίσκονται εδώ στην παρουσιάση των δύο νέων μας ποδοσφαιριστών, του Σήφη Δασκαλάκη και του Φρανσίσκο Χαβίτο".

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Χαβίτο: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Σίγουρα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, αλλά αυτό θα βοηθήσει όλους τους παίκτες να παρουσιαστούν πιο έτοιμοι".

Από τη μεριά του, ο Σήφης Δασκαλάκης, τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Ήθρα για να δουλέψω σκληρά με υπομονή και επιμονή. Ελπίζω φέτος να πάρουμε όλους τους τίτλους και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο".

Απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων, ο Χαβίτο, τόνισε: "Οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θέλει να είναι βασικός στην ομάδα του. Ο ανταγωνισμός είναι καλός για όλους τους παίκτες. Εγώ ψυχολογικά έχω επηρεαστεί από την αγωνιστική απραξία μου, αγωνιστικά όχι και τόσο. Με τις προπονήσεις και τα παιχνίδια θα βρω τον ρυθμό μου".

Ερωτηθείς για τις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα και το κατά πόσον τον βοήθησαν, είπε: "Είχα πολύ σπουδαίους προπονητές που με στήριξαν και με βοήθησαν πολύ. Η παρουσία μου εκεί με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου. Χαρακτηριστικά μου έλεγαν να μην φοβάμαι τους αντιπάλους και να παίζω όσο πιο καλά μπορώ. Μου έλεγαν να κοιτάω τον αντίπαλο με σεβασμό και όχι με φόβο".

Με τη σειρά του ο Δασκαλάκης, τόνισε: "Είναι μεγάλη προοπτική για μένα αυτό που μου συμβαίνει. Από μικρός έχω μάθει να πολεμάω και να μάχομαι για τους στόχους που έχω βάλει. Γι' αυτό ήρθα στον Ολυμπιακό. Σίγουρα είναι πολύ καλοί παίκτες. Το γεγονός πως είμαι ο επόμενος Έλληνας τερματοφύλακας από τον Αντώνη Νικοπολίδη, με γεμίζει με ευθύνες για να προσπαθήσω περισσότερο".

"Πάγια τακτική μας είναι να προβούμε σε ανακοινώσεις μόλις υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να πούμε κάτι", δήλωσε ο κ. Βρέντζος και κατόπιν έδωσε τις εμφανίσεις στους δύο ποδοσφαιριστές, στις οποίες δεν υπήρχαν αριθμοί, καθώς τα νούμερα θα επιλεγούν μέσα στις επόμενες μέρες.

www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!
stavrosalatas@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...